Gå til innhold

Post de styggeste casemoddene du har sett her!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette må være den styggeste casemodden jeg har sett:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCWPSPE1

Og best av alt er hva microplex skriver om det:

Er PCen din ensfarget og kjedelig? Det trenger den ikke være. Med Sunbeam casewrap vil PCen din fremstå som unik og spennende.

Unik har de nok ganske rett i ja!

Gjerne post stygge/jalla casemods her, men ikke heng ut noen enkeltpersoner, bruk folkevett...

EDIT: Hvis noen har denne casemodden som jeg linket til så er det ikke noe slemt ment mot dere, man har jo forskjellige meninger (heldigvis) :)

Endret av schmelck
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Schmelck: Ja det må være den sleskeste casemod'en noensinne laget.

Her er en guide for de som vil ta begrepet ventilasjon det ekstra hakket. Egnet mest for viderekommende innen casemod'ing. LINK

EDIT: fikset url.

EDIT2: Dette er vel den styggeste mod'en jeg noen gang har sett: Flowercase

EDIT3: fant enda en. Lego er sikkert tøft, men bare hvis det er i det minste litt struktur i det: Lego Xbox

Endret av AndyG
Skrevet (endret)

jeg blir ganske så kvalm når jeg ser denne og

EDIT: schmelck/AndyG, det er noe av det fæleste.....

EDIT2:

EDIT3: fant enda en. Lego er sikkert tøft, men bare hvis det er i det minste litt struktur i det: Lego Xbox

Den var jo kul da :roll:

Endret av BurTMastA
Gjest Slettet+8745264
Skrevet

Schmelk og Andy: Jeg har ikke godt av å se slikt før leggetid... Den første saken var verst, men jeg ble skikkelig kvalm av den flower-greia.. :cry:

Skrevet (endret)
hvem kjøper slikt?

Hardcore-overklokkere selvfølgelig? Hvem tror du kjøper slike? (barn ja). Er da på ingen måte tragisk det kabinettet... :no:

Endret av GeeZuZz
Skrevet

Jeg ville nok mye heller hatt et sånn kitty-kabinett enn det blomstrete.

Det var direkte hesllig!! Kjenner heldigvis ikke noen damer som ville ha hatt noe sånt heller....

Skrevet

btw jeg synes de var litt kule da men neh det er jo chieftech så! brune var best! mn skal du ha noe simpelt med vindu ! er det jo bare lian li!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...