Gå til innhold

Katerogi AMD vs Intel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hardware.no vil vel prøve å holde en viss form for seriøsitet på nettsidene sine. Tror nok vi må leve med slike tråder i fremtiden også.

Uansett er det vel bare å ignorere dem? Jeg gidder i alle fall ikke lese hver bidige en når jeg allikevel har gjort meg opp en egen mening. Den rette meningen...hehe..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 23:27, -JKJ- skrev:

Er det ikke mulig å åpne en katerogi som heter AMD vs Intel?

Jeg begynner å se meg ganske irritert på alle de idiotiske postene som kommer opp og opp igjen.

BTW gjør det mulig og ignorere akkurat den katerogien.




Hvorfor ikke åpne en egen kategori som heter "surpompen", der alle slike innlegg kan postes

:grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: ronndi på 2002-04-29 01:18 ]

Lenke til kommentar

Jeg oppfordrer hw.no til å

 

a)opprette eget forum for feks amd er best intel suger nvidia er konge osv.

b)banne folka som lager disse postene

c)stenga av trådene før det er 5 sider på tråden

 

husk det er mange som bruker dette forumet for gode råd og tips!

så viss noen spørr burdte jeg kjøpe intel eller amd? så ikke si at amd suger intel er dritt ok?

 

komm heller med gode argumenter som feks amd er billigst men intell er mest stille gående.

 

ok?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 01:38, CS_eR GøY skrev:

Jeg oppfordrer hw.no til å


a)opprette eget forum for feks amd er best intel suger nvidia er konge osv.

b)banne folka som lager disse postene

c)stenga av trådene før det er 5 sider på tråden


husk det er mange som bruker dette forumet for gode råd og tips!

så viss noen spørr burdte jeg kjøpe intel eller amd? så ikke si at amd suger intel er dritt ok?


komm heller med gode argumenter som feks amd er billigst men intell er mest stille gående.


ok?



 

Så du tror ikke at folk er i stand til å bedømme dette selv. Vi må ha såpass tiltro til folk at når de først har klart å slå på PC-en, funnet HW-forumet,

så klarer de også å bedømme hva som er relevant for deres behov.

Om en tråd inneholder 354 posts så tar de faktisk bare en linje i innholdfortegnelsen.

Og når jeg leser slike innlegg så lurer jeg ofte på

hvem i h***, nei forresten, glem det

Lenke til kommentar

Når postene kan bli 5 sider er det kanskje et tegn på at det er et tema som engasjerer endel folk.

 

Slike diskusjoner (i egne tråder) hindrer jo også at "vi engasjerte" oversvømmer andre tråder du vil lese med vår diskusjon.

 

 

Personlig synes jeg ikke 1. mai tog og kvinnefrigjøring er noe engasjerende men hvis andre bryr seg og ikke skader meg med det så er det helt greit for meg.

 

Skulle ønske menn stadig kunne tjente mest da, det er i min personlige interesse - og en endring her vil jo skade meg :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...