Greez Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hei! Jeg har leitet en stund nå, og finner ikke servere som har 21min lange half-life 2 videoen. Har sett på fileplanet, men der må man vente\ og registrere seg. Noen som kan gi meg linker der hvor jeg kan laste den ned? Takker veldig for svar!
Mith Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Kan du ikke bare vente de 30min det tar på fileplanet?
Greez Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 vil helst ha en direkte link, vis det finnes..synes fileplanet er ganske tregt.
notarget Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Half Life 2 fra E3 2004 du mener? Som er på rundt 700mb Link Kos deg
TCi Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Var jeg deg så ville jeg ventet litt til. Valve vil nemlig lansere Bink versjonene av E3 2004 i løpet av august (iallefall før lanseringen). Men den versjonen som det blir henvist til holder vel fram til de da
Greez Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Notarget:Det var den jeg mente ja.Takk for linken! TCi:Ok..blir vel at jeg må se den ogå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå