Gå til innhold

Ny mobil, samsung helst! :)


Anbefalte innlegg

Jah, da har jeg gått i nøyaktig 1 år uten mobil, så jeg syns nå at det er på tider å skaffe en ny.

 

Den jeg hadde før, Nokia 3310 ja den gamle blå, ble tatt fra meg utenfor min kontroll dvs. at jeg er helt blank når det gjelder hva som finnes idag og hva som er bra..

 

Men en ting vet jeg, jeg vil ha en Samsung og at den må ha sånn flippe ting hvis dere skjønner.. Ser også helst at den har kamera, bra skjerm, mp3 spiller, mulighet for å kobles til PC og en nogenlunde bra batterid tid.

 

Så hvis noen har noen forslag, post dem her!

Alt mottages med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ojoj... Det er lett å se at du har falt helt ut på mobilfronten. Sånn "flip-telefon" er kun for jenter og homofile.

haha...den var dårlig!

men ville ha valgt en samsung e710

+bra skjerm, kamera, flip telefon og veldig fint design, bra med minne!

- ikke mp3, har ikke java (?), sikkert noen mer...

Så det er ikke gay med flip skjerm ting? :ermm:

 

 

Skal se litt rundt på de anbefalte, men tar gjerne imot flere tips!

 

 

Edit: Hva med denne, SGH-Z105 Silver??

 

BILDE

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Ojoj... Det er lett å se at du har falt helt ut på mobilfronten. Sånn "flip-telefon" er kun for jenter og homofile.

haha...den var dårlig!

men ville ha valgt en samsung e710

+bra skjerm, kamera, flip telefon og veldig fint design, bra med minne!

- ikke mp3, har ikke java (?), sikkert noen mer...

Så det er ikke gay med flip skjerm ting? :ermm:

 

 

Skal se litt rundt på de anbefalte, men tar gjerne imot flere tips!

 

 

Edit: Hva med denne, SGH-Z105 Silver??

 

BILDE

Selvfølgelig er det ikke en gay ting.....bare noen som har det så veldig morsomt

(tror de da)

 

:cool:

Lenke til kommentar

Også er klapp rett og slett Kult :thumbup:

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg satset på E710 som så mange før meg har sagt,

 

Ulempen er at den har ikke MP3 (men tror den kan spille MP3-filer for det), Ikke blåtann (bluetooth) og IR'en kan ikke sende bilder og ringetoner og sånn... Er litt typisk Samsung det der:thumbdown: Er synd for det ødelegger jo litt når resten av telefonen er så genial. :cry:

Lenke til kommentar
Også er klapp rett og slett Kult :thumbup:

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg satset på E710 som så mange før meg har sagt,

 

Ulempen er at den har ikke MP3 (men tror den kan spille MP3-filer for det), Ikke blåtann (bluetooth) og IR'en kan ikke sende bilder og ringetoner og sånn... Er litt typisk Samsung det der:thumbdown: Er synd for det ødelegger jo litt når resten av telefonen er så genial. :cry:

hehe, ja! klapp er kult!

 

Men, finnes det også et VELDIG godt alternativ innen de andre merkene? Ikke nokia da.. Så har jeg noe å velge mellom + hvis de ikke skulle ha akkurat den ene her..

Lenke til kommentar

E710 begynner å bli veeeldig gammel! Dessuten så bærer hele telefonen preg over at den er litt "dum" - om du skjønner hva jeg mener? Mange features som er blitt utelukket og Java støtten er blant de dårligste på markedet.

 

SE 700i derimot er et godt alternativ, men om du virkelig vil ha en god telefon gå for en 6230 - den har alt av det du kan ønske deg...

Lenke til kommentar

Samsung E730!

Bra Kamera, Grei video. Bra skjerm, (?) Bluetooth (?) tror jeg

Flipp flopp tlf ellr hva du kalte den :D Men den er litt dyr, og et stort steg fra N 3310. Spørs hvor mye penger du ville legge i den.

By the way: Skal du ha en som ihvertfall ikke noen kan kalle homse/jente telefon, kjøp SIEMENS M65! (avatar)

<-------

 

 

Den er best :love:

 

EDIT: Samsung E710

 

:blush: ops.. ikke 730 :blush:

Endret av Help me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...