Ordinær Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Hei Jeg leter etter en strategy Guide eller no sånt hvor det står hva du skal gjøre i Far Cry oppdragene. (på internet da selvfølgelig) hvor du ikke må betale eller registrere. er det noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne dette eller kanskje en link til en guide?? Jeg har prøvd lenge selv men jeg finner bare den du må betale penger for. Tusen takk for all svar. PS: hvis ingen har noen peiling på hvor jeg kan finne dette. Er det neon som vet hvordan du sprenger armory i oppdrag 4 checkpoint 4 Endret 5. august 2004 av Do_the_Bender
Snorre Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Prøv denne du. Hvis den ikke funker så går det alltids ann å søke på google: Her har du en url http://www.wogaming.com/faq_walkthrough/18401.html Her har du en link til google: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...Cry+walkthrough Endret 5. august 2004 av Orresnei
Ordinær Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Jeg fant en nå. Men der står det at du skal gå inn i armory og plante bomben. MEn jeg kommer ikke inn!
Snorre Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg fant en nå. Men der står det at du skal gå inn i armory og plante bomben. MEn jeg kommer ikke inn! Kan ikke hjelpe deg, siden jeg ikke har far Cry selv. men hvis du poster i Far Cry sin kategori som jeg henviser til under, så får du kansje flere svar? Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest populære spillene -> Far Cry Håper det hjelper.
Idioteque Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Forklar nærmere helst....hvilket map det er snakk om... feilpostet btw
Ordinær Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Jeg tror det er bane 4 chapter 4. Du har kjørt hanglider for første gang, du har sittet i et tårn og et helikopter er kommet. Etter det skal du til en merc base. Der skal du først i en barrack og hente en C4 . Etter det skal du sprenge armory med den. Men jeg kommer ikke inn. Er det noe i veien med spillet mitt?? PS: Jeg har nettopp postet problemet i Far Cry forum men det ser ikke ut som om noen skal svare.
b-real Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Denne hører hjemme i gamer.no sin egen FarCry kategori. Flyttes dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå