Gå til innhold

En AMD64 som skal brukes til spilling.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XU-

 

Jeg kan nesten ikke slutte å ødelegge opplevelsen din her....

 

Du bør kjøpe deg et annet kabinett. Det her får dessverre terningkast 1 og er ikke verdt 100 kroner en gang.

 

Alt du har lest om det kabinettet er LØGN. Jeg kommer til å slakte det i min artikkel i neste uke..

 

Styr unna. Tror du meg ikke så ring netshop..

 

Sorry

Lenke til kommentar

jammen då tar du dette:rått kabb men desverre ikke innpå lager kommer inn på lager 19/08 :/

 

og her e en link til en test på tomshardware:test

 

men hvis du vil korte ned ventetiden på monster pc-en så kan du gå for wave master kabbet i svart det har de 5 innpå lager, men det er ikke like tøft syns jeg

:D

 

og slenger på en eller annen go psu fra netshop

Lenke til kommentar

Det var da som bare svarte. :mad: Har jo lest flere steder at de skryter av det kabinettet. Får sjekk opp hvilket jeg vil bytte til. Har du noen å anbefale som netshop her, oivind_dahle?

 

edit: Vil ha ett som demper støy. :D

Endret av XU
Lenke til kommentar

jeg endte opp med Lian Liet. Men da må du belage deg på å sette inn en ekstra vifte. Netshop ble nødt til å modde det for meg, for løsningen til Lian li er helt absurd. At de i det hele tatt har lagd et slik kabinett er for meg uforståelig.

 

Men ok, Ringer du netshop og sier at du skal ha smame løsning som meg vet de hva de har gjort.....

 

 

Skulle jeg anbefalt et kab der (2. valget mitt):

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2615

 

Der ser ikke like bra ut som Lian Liet, men det har sinnsykt bra vifteløsning...

 

Det positive med Lian liet:

 

Ingen andre av dine venner vil ha likt, for dette forsvinner snart fra markedet ;)

Lenke til kommentar

Å du mener at du moddet kabinettet ditt. Trodde du hadde gått for et nytt jeg. Skal ta å snakke med Netshop til uka, og be dem gjøre det samme med kabinettet mitt som dem har gjort med ditt. Håper at det vil bli nok kjøling da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...