Gå til innhold

sapphire radeon 9600 atlantis 256mb


k-zen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare og stille opp litt og litt, f.eks. 5 MHz om gangen helt til det kommer artifacts (prikker eller streker på skjermen). Da dette kommer stiller du det noen MHz ned til det går bort. Ta core og memory hver for seg og ikke samtidig, for det er litt greiere og holde styr på og da hvet du hvem som skal stilles ned hvis det kommer artifacts.

 

Det er bare og klokke og se hvor langt du kommer, der ikke lett og anbefale noe siden dette er forskjellig fra kort til kort.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

har justert nå med gode resultater.

 

justerte opp til 398/210 mhz og 3dmark01 scoren gikk opp til 9919 fra 8650

 

er fornøyd med det...

 

skal enda justere opp mere.

 

 

 

edit: 405/216mhz nå... fikk 10038 3dmarks01. er det bra?

Endret av k-zen
Lenke til kommentar
Heisann... Jeg har akkuratt samma grafikk kort. Hvordan stiller du dem? Hvilket program? Ja jeg er noob

Powerstrip eller Rivatuner.

 

Mange av disse kortene har passiv kjøling (Ikke vifte), i tilegg har 256MB kortene lavkvalitetsminne som gjør kortene vanskeligere å klokke, og treigere.

Lenke til kommentar

Jeg bruker også redline!!! Måtte bare stille den litt ned før jeg kunne stille den opp!! Men det som er litt rart er at når jeg stiller den opp til max! Så får jeg ikke noe artifacs eller hva dere kaller det!! Den funker helt fint til jeg begynner å spille cs! Da kommer det opp ett vindu der det står at det blir stilt tilbake!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...