Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

@HB: Jeg har ikke noe imot det. Det er ikke umulig at foreldrene mine har det, men det får vi ta senere. Det har jo lenge vært kjent at vi har god kjemi. :cool:

 

*Søke*

 

Jeg gjør! Så lenge du ikke hører på trance, liker Dorthe Skappel eller har FrP-sympatier, er saken grei.

 

Ellers:

 

Verdensherredømme

Kunder som lært seg fordelene ved en god personlig hygiene

Ekstra busskort siden jeg mister det hele tida

Å ha vært ung på 70-tallet

Skate, Mirrors Edge og Fable 2 til Xbox 360

Jeg ville slått til, Mimir!

 

(Kanskje jeg skal gjøre det. Hater trance, Dorthe Skappel og folk som lukter vondt og ikke bryr seg om det. Jeg har skjønt nok til at jeg ikke ville stemt på FrP ... Elsker mye av musikken fra 70-tallet, jenter, spill og jenter som spiller. :whistle: )

 

 

Jeg visste jeg ikke kom til å angre på å bli aktiv på et diskusjonsforum.

 

For å ikke gå helt off topic kan jeg si at jeg ikke skrev her da jeg fikk Weighing Souls With Sand av The Angelic Process. Også på vinyl, én av 500 totalt, én av 100 gule. Ikke mye dyrere enn CD-en heller, og dette er også et av mine favorittalbum. Se avatar for albumcover ... ^^

 

http://www.senorhernandez.com/main.php?Sea...angelic+process

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eva Cassidy - Songbird -- 89 kroner på Platekompaniet

 

B000006AKD.01._PE21_SCMZZZZZZZ_.jpg

 

Megadeth - Warchest -- 549 kroner på Platekompaniet

 

warchest1.jpg

 

Impulskjøp, men den var så tøff. :D

Steve Wilson - Insurgentes -- £9.99 på Play.com

 

9163101m.jpg

 

Porcupine Tree - Metanoia -- £7.99 på Play.com

 

877445m.jpg

 

Porcupine Tree - Nil Recurring -- £9.99 på Play.com

 

4630614m.jpg

 

Porcupine Tree - On The Sunday Of Lie -- £7.99 på Play.com

 

249014m.jpg

 

Porcupine Tree - Sky Moves Sideways -- £10.99 på Play.com

 

176045m.jpg

 

Porcupine Tree - Voyage 34 -- £7.99 på Play.com

 

173336m.jpg

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det kom tre CD-er og én CD-R i posten i dag.

 

Night Control - Death Control

 

 

m_eba80379b1be4792add1eec9863270b2.jpg

 

Grunnen til at jeg gikk inn på nettsiden i det hele tatt. Lastet ned først, likte den veldig godt og ville kjøpe. De hadde tilbud hvis man kjøpte flere album om gangen, så jeg endte opp med denne pluss de andre for mindre enn dobbelt så mye som prisen for bare dette albumet. Eksperimentell lo-fi noise pop ..? :p

 

 

Expo '70 - Exquisite Lust

 

 

cover_21571917122008.jpg

 

Hører på den nå for første gang. Ambient med en del rolig gitar og diverse andre lyder. Har en mistanke om at den kan vokse på meg. Jeg liker den bedre enn i begynnelsen selv om det ikke har skjedd noe særlig de siste 30-40 minuttene.

 

 

The Pope - Society of Friends

 

 

Popecover.gif

 

Denne ville kommet med uansett (tilbudet var to CD-er, én CD-R, Society of Friends gratis pluss noen andre ting "laying around" - som jeg ikke fikk, uten at det gjør så mye - for $20 + 8$ i frakt fordi jeg ikke bor i USA). Dette er visst definert som et album selv om det varer i 19 minutter. Men jeg ville ikke hatt det lengre, for det er herlig sånn som det er, og den eneste svakheten er at det er litt mye av det samme. Kaotisk bråkerock. Ikke umulig at dette blir hva jeg setter på de neste ukene de gangene jeg ikke har tid til å høre gjennom et normalt langt album.

 

 

The Lights - Diamonds and Dirt

 

 

lights.jpg

 

Godt utført for-det-meste-rett-fram-rock. Hvis disse hadde fått litt reklame og spilletid på radio tror jeg de kunne blitt store. Jeg liker det, selv om det gjerne kunne vært mindre "vanlig" for min del.

 

 

Alt i alt fornøyd med hva jeg fikk for 180 kroner. :)

http://www.killshaman.com/store/index.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...