Gå til innhold

Er denne PSU`en bra? Winner til 275kr


Anbefalte innlegg

Jeg vet bare at bruttern hadde qtec 450W som var litt dyrere, og den stinker noe forfærdelig. En gammel chieftech psu på 360W klarte det systemet q-tech'en ikke klarte uten problemer.

 

Jeg ville ikke kjøpt noe slikt, for det er ustabile spenninger som tar knekken på mest utstyr i maskinene våre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville ikke kjøpt noe slikt, for det er ustabile spenninger som tar knekken på mest utstyr i maskinene våre.

Jupp - men det er ingen eller ingenting som har sagt at denne har ustabile spenninger.

Jeg hadde en MIST som kverket hovedkortet og skjermkortet mitt en gang - så går noe først galt så spiller det ingen trille hvilket merke det er.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke kjøpt noe slikt, for det er ustabile spenninger som tar knekken på mest utstyr i maskinene våre.

Jupp - men det er ingen eller ingenting som har sagt at denne har ustabile spenninger.

Jeg hadde en MIST som kverket hovedkortet og skjermkortet mitt en gang - så går noe først galt så spiller det ingen trille hvilket merke det er.

Såklart.. Alle merker har utstyr med feil på, men det er bare det at noen merker er verre enn andre. Ikke for å rakke ned på Winner, som jeg ikke kjenner noe til.

 

Men det må være en grunn til at en chieftech psu som ikke er noe utpreget høykvalitetsmerke danker ut en billig-psu som har oppgitt en haug med watt.

 

Det koker ned til at en billigpsu er billig fordi den inneholder billige komponenter, som ikke er like bra som dyrere komponenter.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke kjøpt noe slikt, for det er ustabile spenninger som tar knekken på mest utstyr i maskinene våre.

Jupp - men det er ingen eller ingenting som har sagt at denne har ustabile spenninger.

Jeg hadde en MIST som kverket hovedkortet og skjermkortet mitt en gang - så går noe først galt så spiller det ingen trille hvilket merke det er.

Virker som du er en tanke naiv. En 400W til snaue 300,- som skal trekke et ganske strømkrvende oppsett... Har ikke noe tro på den nei. Litt lurt å tenke litt framtidsrettet også da en slik "billig" strømforsyning KAN fort bli defekt som vi har sett før med q-tek. Og hvis det gjelder billige komponenter som har blitt benyttet i denne pga lav pris er det normalt å tenke i slike baner. Litt dumt hvis han prøver denne PSU´en og ødelegger et eller annet i systemet sitt i samme rennet. Tenk framover, kjøp noe du "vet" er bra.

Endret av 8-Ball
Lenke til kommentar
hva med denne chieftec psu`en? vet dere om den har s-ata kontakt? kvalitet, erfaringer?

Jeg hadde en slik en, fungerer helt fint til ditt formål - den yter omtrent 360 ordentlige W

 

Ikke S-ata kontakt

Bra kvalitet (hadde ikke noe problem med det året jeg hadde min)

 

Kjørte en AMD 2400+ - 9800xt - 4 WD hardisker + 5 vifter og noe katoder med den uten noe problem

Endret av insider
Lenke til kommentar
Jepp - og med stooooor fare for å bli sett på som kverulant bruker du også "i praksis vil jeg GJETTE..." - noe som jeg ikke synes er grunn nok til å fraråde trådstarter å prøve. Stinker den så bytter han den bare...

Neida.. det er ikke kverulering. Jeg gjettet jo..

 

Fint om trådstarter tester denne, men ikke fint om han vil unngå å ta unødvendig risiko og ikke gidder styret med retur osv.

Lenke til kommentar
er det noen som har noen erfaringer med denne Winner PSU`en? den er jo 400w. men mener dere prisen er litt avslørene?

Nå skal vi ta det steg for steg.

 

Han lurer på to ting.

Ene er et direkte spørsmål om erfaring.

Andre er en meningsforespørsel.Altså hva andres oppfatning er av problemstillingen han har.Ikke fakta!

 

Jeg ga en mening:

 

Ser etter PSU jeg å men denne så mistenkelig skrøpelig ut.Ser ut som du får hva du betaler for.Jeg tenker å gå for Mist.

 

Lavbudsjett er den vel dugenes.Om ikke den bråker fælt da. 

 

Shorty

 

Som du ser er dette min mening/oppfatning av denne PSU`en.Ikke en erfaring og heller ikke basert på fakta.Hvor du får "spådommer" osv er det bare du som vet. :no:

 

Skjønner?Regner med vi er på samme side nå.Jeg har ikke svart på løst et problem men gitt min mening som han spurte etter. :thumbup:

 

men mener dere prisen er litt avslørene?
Ser ut som du får hva du betaler for-Lavbudsjett er den vel dugenes

 

Shorty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...