svinZ Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 fikk plustli noen rare og høyfrekvente lyder fra hardisken min, det er en WD 80gb, lyden kom helt uten videre. disken er bare litt 1 1/2år. noen som har hatt samme problemet? er litt redd får at disken skal gå rett vest Lenke til kommentar
Murty Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 ta bæckup av alt viktig.. rare lyder fra WD disker kan tyde på at noe kommer til å skje ja.. har mista min 80gb wd.. for snart et år siden.. mista alt kjedelige greier.. ta backup av ting du vil spare på.. om den går vest eller ikke finner du ut i løpet av et par uker. Lenke til kommentar
svinZ Skrevet 2. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 hvor finner jeg support telefon til WD? vil gjerne spør om en del ting ang garanti å sann. fant ikke noe norsk telefonnummer på sidene deres lyden begynte helt plutslig å forsvant etter en liten stund. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 hvor finner jeg support telefon til WD? vil gjerne spør om en del ting ang garanti å sann. fant ikke noe norsk telefonnummer på sidene deres lyden begynte helt plutslig å forsvant etter en liten stund. Fant ikke nummeret jeg heller.. ta kontakt med butikker du kjøpte disken.. så får du vite hvem som har servicen for Western Digital i norge Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Rapporter Del Skrevet 12. august 2004 hvor finner jeg support telefon til WD? vil gjerne spør om en del ting ang garanti å sann. fant ikke noe norsk telefonnummer på sidene deres lyden begynte helt plutslig å forsvant etter en liten stund. her er noe info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå