Idioteque Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 (endret) I det første questet på mainquesten skal en reise til Vivec og snakke med tre folk. Den ene i Foreign Quarter, den ene i St. Olms og en til som jeg ikke husker (har ikke spillet oppe nå) men det er mildt sagt umulig å finne fram. Noen som har et kart elns over Vivec ? Endret 1. august 2004 av GuardiaN--
ludvig Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Du har da et slags kart på det store som fulgte med i esken, du har i alle fall oversikt over hvor de forskjellige cantonene ligger.
Gromle Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Vivec er ikke så uoversiktelig som den virker de første turene. Gårgreit å finne frem når en blir litt kjent. Og levitate er en VELDIG fin spell i Vivec!
Ṱormod Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 skriv fillmap i console og se hvor vanskeligg det blir da!
werty Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 man trenger ikke ett kart eller den slags... sjå lyst på det og studer omgivelsane dine før du gjør noe.
JR Ewing Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Og levitate er en VELDIG fin spell i Vivec! Levitate er definitivt et nøkkeord!
Idioteque Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 Levitate vil si ? jeg er noob hvis noen ikke skjønte det
Shimano Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Å, er det derfor du ikke har lest manualen, siden du ikke skjønner engelsk
MiSP Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Gå til en bokhandler (i spillet), få tak i "Guide to Vivec" (eller noe sånt), og les. Tror det er bilde der av vivec.
cheeplix Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Minner bare om "gondol"-førerne i Vivec. For 2-4gp tar de deg fra Canton til canton (dvs de svære områdene i byen).
JR Ewing Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Levitate vil si ? jeg er noob hvis noen ikke skjønte det Levitate er en spell som gjør at du kan fly..! Er fin å ha uansett. Et must.
Ṱormod Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Prøv å stjele Wizard's staff i Tel branora, 120 secs med levitation! Scroll til du finner ebony sstaff Ikke selg hvis du er en tyv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå