Gå til innhold

Hvordan bli Commando?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel, hvis man tenker på mest dmg så har jeg klart 15k med powerhammer på en ferdigmelket lair :p

Annet så vet jeg ikke om commando gjør mer skade enn BH med llc, rocket launcher gjør vel ganske så seriøst mye skade?

Swordsman kan forøvrig gjøre 4k dmg ca de også, kommer ganske enkelt ann på hva man tar

Er det snakk om "et enkelt skudd" her eller er det snakk om masse annet rart som jeg ikke vet hva er? :p

 

Uansett; hvordan kan en Rifleman skade på best mulig måte? Hvordan er taktikken...

Lenke til kommentar

15k på et slag ja :)

 

For og få det meste ut av riflene dine så ligg på 50m avstand eller hva det nå er som er ideal avstand, da treffer du mye bedre og gjør mer skade, har du i tilleg speed cap på rifle (97 i speed så capper du speed med en hver rifle med normal speed (7.8 er normalt på t21 som er den treigeste)

Hvis du er alene, kommer litt ann på hvilken mob det er også så er det ofte best og bruke headshot3 siden den skader den samme poolen hele tiden, men er du med andre eller har speed cap så kan du likesågodt spamme strafe 2, den gjør en god del skade men ikke finn på og prøve og soloe en Ancient Canyon Krayt (aka Bestefar dragen) :)

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar
15k på et slag ja :)

 

For og få det meste ut av riflene dine så ligg på 50m avstand eller hva det nå er som er ideal avstand, da treffer du mye bedre og gjør mer skade, har du i tilleg speed cap på rifle (97 i speed så capper du speed med en hver rifle med normal speed (7.8 er normalt på t21 som er den treigeste)

Hvis du er alene, kommer litt ann på hvilken mob det er også så er det ofte best og bruke headshot3 siden den skader den samme poolen hele tiden, men er du med andre eller har speed cap så kan du likesågodt spamme strafe 2, den gjør en god del skade men ikke finn på og prøve og soloe en Ancient Canyon Krayt (aka Bestefar dragen) :)

Den leiren antar jeg var skadet ned ganske mye og så healet igjen 2 eller 3 ganger? For da får du en høy damage modifier, dobbel damage i allefall...

 

Og nei, jeg kan ikke si meg enig i at det er best å ligge på avstand... Accuracy meteret utgjør så lite dmg at det ikke gjør noe nevneverdig og er du master rifleman bommer du ekstremt sjeldent... Om du gjør så er det som oftest i PvP og hvem i f er så dumme at de legger seg ned da... men ja for å få absolutt max. ut av dmg bør du få ideal range og kneel/prone, men de fleste fiender er melee uten tvil, derfor gjelder det heller lite.

 

t21 rifla er et veldig bra våpen, den har best dmg av riflene i swg + heavy armor piercing, men energy damage... så du må nok ha en dxr6 og en jawa ion i baklomma.

 

Elite professions, -spesialisert på en ting herav en type våpen(TKA, Fencer, Swordman, Pikeman, Rifleman, Pistoleer, Carbineer) er som regel bedre enn hybrid profs(Combat medic, Bounty Hunter, Squad Leader, Commando, Smuggler osv.) til combat... det er fordi hybrid profs tilbyr andre ting ved siden av eventuelle combat skills(Hvis så er det bare Smuggler som bare har combat skills for et våpen, pistol, men det er bare en gren)... for eksempel tilbyr Bounty Hunter skills for LLC, Pistol og Carbine men også Investigation ved siden av så du kan ta Bounty Hunter missions. Combat Medic og Squad Leader tilbyr forsåvidt kun andre aspekter, men dere tar poenget... personlig syns jeg commando tilbyr minst av alle hybrid profs.)

 

BH må være på point blank hold for å gjøre sine spesial attacks med LLC(Light Lightning Cannon, for dem som ikke viste det). mao nærmere enn 15(?)m pleier å være på 13m jeg... Ellers så har de jo bare carbine og pistol... Trodde rifles var mer sniping prof. :ermm:

 

-Lang post :dontgetit:

 

- C.M - Med forbehold mot feil - :innocent:

Endret av So
Lenke til kommentar
Med en helt ordiner T21, ca. 750 max dmg har jeg kommet oppi overkant av 5000 på en krayt med  90% resist.

 

Så da skal jeg ikke se bort ifra at det godt går an og treffe for vel 10k med krayt T21 på mobs med lavere resist.

Da var den vel skadet ned til 20% health ellerno antar jeg? Fordi resisten på heavy mobs synker når de får mindre health, action, whatever... Examine og se selv når de har blitt skaded mer enn 50% tror jeg resisten begynner å falme...

Kansje krayt lagd t21 for å få tatt 10k dmg?

-Nærmere dmg sliced og power up ed 15000c t21 ? :)

 

- Mange antakelser fra meg i dag :blush:

Endret av So
Lenke til kommentar
"Og nei, jeg kan ikke si meg enig i at det er best å ligge på avstand..." "men ja for å få absolutt max. ut av dmg bør du få ideal range og kneel/prone"

Altså, her blir jeg litt i tvil. Først sier du at du ikke er enig at det er best og ligge på avstand, deretter sier du at for og få max ut av dmg så bør du ligge i ideal range. Ideal range vil jeg si er mer avstand i den forstand.

Det vil med andre ord si at det faktisk er best og ligge. Så du motsier deg vil litt her?

Lenke til kommentar
ikke finn på og prøve og soloe en Ancient Canyon Krayt (aka Bestefar dragen) :)

Jeg soloer alle mulige former for krayt, funker fett så lenge jeg har muligheten til conceal shot framtil resist har begynt og synke :p

 

Av og til når jeg driver på med en krayt hender det at det kommer en liten gruppe bestående hovedsaklig av melee folk. Da utnytter jeg dem for alt det er verd. Strafeshot 2 all the way and outdmg is with me my way :)

 

Hender jeg blir outdmg i ny og ne også da :/

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

Det ER en fordel og ligge i PvE, for det første så øker det accuracy og man har muligheten til og skyte og treffe opptil 3 ganger før man blir aggroet. Nettopp dette kan utgjøre en stor forskjell.

 

Mange mobs har ranged i tilleg til melee. Blir man utsett for et ranged tilfelle der man blir skutt på så gir det et betraktlig defence tilleg og ligge ned. Man er en større målskive om man står oppe i dette tilfellet.

Det gjelder motsatt om man blir utsatt for et melee tilfelle. Da gjør man klokt av og være i stående posisjon, ettersom man blokkerer melee attack mer effektivt, men accuracy minsker. Jo nærmere en mob kommer jo laver blir en riflemans accuracy. Samme gjelder om man er i bevegelse. Avstand = en riflemans fordel.

 

Enda en fordel med og ligge er og ta i bruk conceal funksjonen. Får de som mener denne er unyttig, har ikke vært Rifleman lenge nok etter min mening.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar
Den leiren antar jeg var skadet ned ganske mye og så healet igjen 2 eller 3 ganger? For da får du en høy damage modifier, dobbel damage i allefall...

den trenger ikke og være healet, man må bare vente en viss tid før lairen får "gjort seg ferdig" så kan man hamre løs med en 3x modifier eller så :)

 

 

 

 

Conceal shot er greit nok det men det er ikke like sikkert etter at de la inn random bleed og oppdager dragen deg da så er du ganske død hvis du ikke er kjappt på sykkelen :p

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar
Conceal shot er greit nok det men det er ikke like sikkert etter at de la inn random bleed og oppdager dragen deg da så er du ganske død hvis du ikke er kjappt på sykkelen :p

Er forsåvidt sant det, selvom jeg faktisk aldri har opplevd det ennå :)

Har et melee proff i bakhånd som nødstilfelle slik at jeg ungår i den forstand, et problem :p

Lenke til kommentar
vil gjerne se deg bytte til en melee prof mot en ancient når du er alene og ikke dø altså, da skal du ha all ære :)

Seff løper jeg, men det første jeg gjør er og få opp gaderiffien og CoB igang. da holder jeg ut lenge nok til og komme i sikkerhet :) Akkurat det og gjøre ferdig en krayt med kun gederiffi, det funker nok ikke helt bra :)

 

Er jo visse Swordsman som soloer krayt :)

 

Spurte deg jo i går eller noe om du ville joine meg som tank på en liten krayt hunt :p

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...