Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

 

Har du flere bilder av prodigyen? Framsiden?

 

Har et eldre album av maskinen før den fikk akrylrør. Har dessverre ikke mange nyere bilder av den, da jeg hadde planer om custom sleeving og slikt før jeg omsider pensjonerte den og begynte på nytt prosjekt i stedet.

Takker, er en av de penere maskiner jeg har sett, med akrylrør dog ;) Hadde Prodigy med full loop selv. Hmm. Kanskje jeg må prøve meg på akrylrør i neste rigg.
Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med overklokking, vannkjøling og spilling for en stund.

Nytt kabinett: fc8-alpha-featured.jpg

 

Med en 4790s og 8 gb minne og en 256 gb SSD dekker det mitt behov. NYDELIG med lydløs pc.

Lagring er flyttet i NAS som står på vaskerommet, kunne ikke vært mer fornøyd!

Lenke til kommentar

 

Heisann :)

Noen som har dette kabinettet? Aerocool DS Cube og kan fortelle litt om det?

Har spesielt et spørsmål ang PSU, det står at den støtter 16cm lang PSU, men er det plass til 1 cm lengre?

 

 

Veit ikke om du fikk svar på dette noen gang, men Tom's Hardware fikk plass til en 17cm lang PSU. Jeg er selv interessert i dette kabinettet, så hvis du kjøpte det er jeg svært interessert i erfaringene dine med det.

Lenke til kommentar

 

 

Heisann :)

Noen som har dette kabinettet? Aerocool DS Cube og kan fortelle litt om det?

Har spesielt et spørsmål ang PSU, det står at den støtter 16cm lang PSU, men er det plass til 1 cm lengre?

 

 

Veit ikke om du fikk svar på dette noen gang, men Tom's Hardware fikk plass til en 17cm lang PSU. Jeg er selv interessert i dette kabinettet, så hvis du kjøpte det er jeg svært interessert i erfaringene dine med det.

 

Hei.

Gikk ikke for det, men for Cosair Air 240 :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Heisann :)

Noen som har dette kabinettet? Aerocool DS Cube og kan fortelle litt om det?

Har spesielt et spørsmål ang PSU, det står at den støtter 16cm lang PSU, men er det plass til 1 cm lengre?

 

 

Veit ikke om du fikk svar på dette noen gang, men Tom's Hardware fikk plass til en 17cm lang PSU. Jeg er selv interessert i dette kabinettet, så hvis du kjøpte det er jeg svært interessert i erfaringene dine med det.

 

Hei.

Gikk ikke for det, men for Cosair Air 240 :)

 

 

Ser ut som et flott kabinett, men jeg har behov for en 5.25" brønn, i tillegg er AeroCool DS Cube allerede på smertegrensen når det gjelder dybde...

Lenke til kommentar

Legger ut et bilde av min også, endelig ferdig. :)

 

Se der ja! Gult er kult. :)

Fornøyd med viftene?

 

 

Takker, er en av de penere maskiner jeg har sett, med akrylrør dog ;) Hadde Prodigy med full loop selv. Hmm. Kanskje jeg må prøve meg på akrylrør i neste rigg.

 

Mange takk, var veldig fornøyd med den selv, men fikk etter hvert "behov" for mer plass og hardware. :p

 

Kan anbefale å gå for akrylrør, det er ikke så mye arbeid som det kanskje ser ut som. Både i prodigyen og nye maskinen brukte jeg ikke mer enn kanskje tre-fire timer på bøying og kapping (dog med en god mengde fittings). Resultatet var meget verdt det begge gangene.

Lenke til kommentar

Ikkje så sykt fint, men dette er første run på den nye "workstation/playstation"

 

Hurtigkoplinger ftw, er mottoet her.

 

LD Cooling V8 Reverse (litt uvant med opp/ned) :wee:

 

10GB Lan i da house med Asrock X99 10GB.

 

Nesten vanskelig å få mere trøkk i en maskin føler jeg.

 

5960x/3xgtx 980/intel p3700 pci-e ssd/10GB LANx2

 

Må teste å se om det fungerer å ha Arecakontrolleren også i samtidig for litt ekstra lagring :p Det bør være nok pci-e lanes med 2x PLX 8747 bridge

 

v8%20reverse%20x99%20ws%2010G.jpg

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...