Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oi... det var noe utover det normale! Blir nødt til å se noen fler bilder av den herligheten!

Har du lava det selv?

Velkommen til forumet også :thumbup:

Er det du som har laga det? Worklog

Endret av Hellemyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud for et fet kabinett, selv om det ikke er dit, så er det utroligt fet at du poster sånne gudommelige bra kabienetter!

Gleder meg om et par år, da jeg forhåpenteligvis har tilgang til noe kule CNC styre maskiner :dribble:

Skrevet (endret)
Her er bilde av mitt kabb.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

G69T_DBNP339_L.jpg

:w00t:

8386554[/snapback]

Haha... det der er faen ikke ditt kabinett! jeg har sittet å fulgt med på workloggen på det kabinettet og vet jævelig godt at det ikke er deg som har laget det!

Edit: HER er Workloggen til G69T

Endret av Diddern
Skrevet

Øy, det er utroligt bra at han poster sånn eyecandy da, tror de flese vet at det ikke er hans kabinett, så ikke begynn å pirke på han fordi.

Syntes det er bra at man poster sånne usansynelige bra kabinetter her. :thumbup:

Skrevet
Øy, det er utroligt bra at han poster sånn eyecandy da, tror de flese vet at det ikke er hans kabinett, så ikke begynn å pirke på han fordi.

Syntes det er bra at man poster sånne usansynelige bra kabinetter her. :thumbup:

8388375[/snapback]

Da burde han da ikke posta det her da.... kunne vell ha postet det i "Feteste kabinett" osv.

Syns synd på tard's som tror de kan lure seg unna med sånne ting.

Tror heller ikke at G69T er så glad for at en kløne som har lært seg copy/paste plagiaterer mesterverket hans. han brukte trossalt nesten et år på å lage det fantastiske kabinettet.

Fred ut

Skrevet (endret)

slapp av:=) når min maskin kommer her ja:P

LIan Li:P

betalte 10k for maskinen...kjører oblivion LETT på den

ligger på 3d plass i verdens eliten innen PCmark 05 :)

Endret av Skruff
Skrevet
ligger på 3d plass i verdens eliten innen PCmark 05 :)

8403057[/snapback]

Kan være jeg er treg, men ligger du på 3plass i verdenseliten i PCmark05?

Trodde ikke det var noen her i landet som hadde iRAM. :dontgetit:

Skrevet

Ahh sånn ja, men det er på akuratt den CPUen, ligger vel rett over 700 CPUer i hwbot databasen.

At du er i verdenseliten i PCmark blir vel ikke helt riktig å si. Da består verdenseliten av 700x3 personer da.

Sorry OT folkens....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...