Gå til innhold

Verste PC-spillet noen sinne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det desidert værste spillet noen sinne må være Lord of the rings til SNES. (Ja, jeg vet at det ikke er et pc spill, men last ned en emulator så blir det nesten det...) Husker det fikk 5% i SNES bladet jeg kjøpte før :)

wtf? jeg fant lord of the rings ganske underholdende egentlig....

Skrevet

Deus Ex: Invisible War for PC.

Tungdreven samtidlig som grafikken er hetlt pyton. Kjøpte spillet når det kom, og har vel spillt det i mindre en 30min før jeg la det bort.

Det er så mye som er helt pyton med det spillet, at jeg kunne skrive en avhandling om det.

Skrevet (endret)

Ser mange mener spill som Mafia, The Sims, Doom 3, Deus Ex and whatnot er spill som kvalifiserer som verste spill noen sinne. Jeg kan ikke si annet en feil. Greit, you're entitled to your own opinion, men det er bare ingen sjanse for at de spilla er de verste noen sinne. De har et underholdningsgrunnlag, kanskje ikke noe som appelerer til deg, men alikevel...

Spill som Alpine Racer 3, Josefine finner en bukket og hvafaen du kan finne i 10krskurva paa Rema ER faktisk daarligere. Alpine Racer 3 er saa horribelt at jeg ikke kan tenke paa hvor daarlig 1 og 2 var. Grafikken (selv om spillet var laget i 2001/2002) er lik CS'. Spillet er bygd opp av firkanter og er monotont. Spillet lar deg staa paa 3 forskjellige typer ski/snowboard: Alpint ski, Snowblades (korte ski) og Snowboard. Du kan gjoere knappe 3 triks med alle sammen, alle nogenlunde de samme. Paa pakken staar det at det er realistisk, men det er omtrent like realistisk som Jazz Jackrabbit. Herrejemini for et daarlig spill.

Endret av HeavenHell
Skrevet

Lord Of The Rings: The Fellowship of the ring... *frysninger* :thumbdown:

og så har vi jo "Ten Pin Alley".... et makkverk av et bowlingspill

Skrevet
Ser mange mener spill som Mafia, The Sims, Doom 3, Deus Ex and whatnot er spill som kvalifiserer som verste spill noen sinne. Jeg kan ikke si annet en feil. Greit, you're entitled to your own opinion, men det er bare ingen sjanse for at de spilla er de verste noen sinne. De har et underholdningsgrunnlag, kanskje ikke noe som appelerer til deg, men alikevel...

Jeg har prøvd å forklart "småbarna" dette, men det ser bare ikke ut til å fungere... :roll:

Folkens, denne tråden heter ikke det dårligste spillet DU noen gang har prøvd, men det dårligste spillet som noen gang er lagd! Få det inn i erta deres! :mad:

Skrevet
[iC' date=27/02/2005 : 03:32]

Jeg har prøvd å forklart "småbarna" dette, men det ser bare ikke ut til å fungere... :roll:

Folkens, denne tråden heter ikke det dårligste spillet DU noen gang har prøvd, men det dårligste spillet som noen gang er lagd! Få det inn i erta deres! :mad:

Hallo!!! Dette handler ikke om at 200 forum-medlemer skal sette seg ned å diksutere dette, :no: selv om det er det emnetittelen forteller. Det handler om å si sin mening om hva som er værst. Ikke hør på MeTa][iC. :nei: Skriv det dere synes er værst, som jeg har gjort om sims tidligere. :thumbup:

Skrevet (endret)

The Legend of Zelda: Majoras Mask

Dette er på Nintendo 64 da.

På PC må jeg nok si Empire Earth :p (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse)

Endret av ylox
Skrevet

På PC må jeg nok si Empire Earth :p (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse)

Du må være gal, mann. Spillene du nevner er faktisk meget gode, syns nå jeg.

Skrevet

På PC må jeg nok si Empire Earth  :p (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse)

fitti all pakka!!! Majoras mask er jo synnsykt morsomt og så bra grafikk det er på det!! :love:

Altså EE er ikke dårlig spill...'

Gleder meg til nye Zelda til GC!!! Har noen sett de ville ss-ene?

Skrevet

På PC må jeg nok si Empire Earth  :p (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse)

fitti all pakka!!! Majoras mask er jo synnsykt morsomt og så bra grafikk det er på det!! :love:

Altså EE er ikke dårlig spill...'

Gleder meg til nye Zelda til GC!!! Har noen sett de ville ss-ene?

Er bare så vanvittig irriterende når du kun har 72 timer på å "redde verden".

Skrevet

Diablo må kalles tidenes verste spill. Det eneste det handler om er å gå rundt å drepe mange stygginger-neste level, drepe fler stygginger osv.

Det har dårlig gameplay, elendig kontorll osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...