akira7 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Playboy The Mansionsier bare uff Jepp, Playboy; The Mansion var skuffende
Acrid Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 [iC' date=25/02/2005 : 18:16] Oerhört, jeg har gravet og gravet, og vet du hva jeg har kommet frem til? Dette! Å herre min geitost
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hadde et fiskespill, "Matt Hayes" eller noe Fy faen, det stinket det av på lang veg...
Møkkalasset Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Lord of The Rings: Fellowship of The Rings (PC, Vivendi Universal Games) Et enormt makkverk. jah det er boss
danno_O Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Toy Story 2 spiller er jo ikke akkurat noe mesterverk. Heller primitiv grafikk og kjipt gameplay. Huff...
ErlendRU Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 harry potter rumpeldunk greia...fy så dårlig!..
Coaxmetal Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Det desidert værste spillet noen sinne må være Lord of the rings til SNES. (Ja, jeg vet at det ikke er et pc spill, men last ned en emulator så blir det nesten det...) Husker det fikk 5% i SNES bladet jeg kjøpte før wtf? jeg fant lord of the rings ganske underholdende egentlig....
Machz Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Deus Ex: Invisible War for PC. Tungdreven samtidlig som grafikken er hetlt pyton. Kjøpte spillet når det kom, og har vel spillt det i mindre en 30min før jeg la det bort. Det er så mye som er helt pyton med det spillet, at jeg kunne skrive en avhandling om det.
Togo Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Ser mange mener spill som Mafia, The Sims, Doom 3, Deus Ex and whatnot er spill som kvalifiserer som verste spill noen sinne. Jeg kan ikke si annet en feil. Greit, you're entitled to your own opinion, men det er bare ingen sjanse for at de spilla er de verste noen sinne. De har et underholdningsgrunnlag, kanskje ikke noe som appelerer til deg, men alikevel... Spill som Alpine Racer 3, Josefine finner en bukket og hvafaen du kan finne i 10krskurva paa Rema ER faktisk daarligere. Alpine Racer 3 er saa horribelt at jeg ikke kan tenke paa hvor daarlig 1 og 2 var. Grafikken (selv om spillet var laget i 2001/2002) er lik CS'. Spillet er bygd opp av firkanter og er monotont. Spillet lar deg staa paa 3 forskjellige typer ski/snowboard: Alpint ski, Snowblades (korte ski) og Snowboard. Du kan gjoere knappe 3 triks med alle sammen, alle nogenlunde de samme. Paa pakken staar det at det er realistisk, men det er omtrent like realistisk som Jazz Jackrabbit. Herrejemini for et daarlig spill. Endret 27. februar 2005 av HeavenHell
thomassit0 Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 sinnsykt, HeavenHell, men jeg synes fremdeles BigRigs virker enda verre... :!:
Azure Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Lord Of The Rings: The Fellowship of the ring... *frysninger* og så har vi jo "Ten Pin Alley".... et makkverk av et bowlingspill
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Ser mange mener spill som Mafia, The Sims, Doom 3, Deus Ex and whatnot er spill som kvalifiserer som verste spill noen sinne. Jeg kan ikke si annet en feil. Greit, you're entitled to your own opinion, men det er bare ingen sjanse for at de spilla er de verste noen sinne. De har et underholdningsgrunnlag, kanskje ikke noe som appelerer til deg, men alikevel... Jeg har prøvd å forklart "småbarna" dette, men det ser bare ikke ut til å fungere... Folkens, denne tråden heter ikke det dårligste spillet DU noen gang har prøvd, men det dårligste spillet som noen gang er lagd! Få det inn i erta deres!
Frohman Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 [iC' date=27/02/2005 : 03:32] Ser mange mener spill som Mafia, The Sims, Doom 3, Deus Ex and whatnot er spill som kvalifiserer som verste spill noen sinne. Jeg kan ikke si annet en feil. Greit, you're entitled to your own opinion, men det er bare ingen sjanse for at de spilla er de verste noen sinne. De har et underholdningsgrunnlag, kanskje ikke noe som appelerer til deg, men alikevel... Jeg har prøvd å forklart "småbarna" dette, men det ser bare ikke ut til å fungere... Folkens, denne tråden heter ikke det dårligste spillet DU noen gang har prøvd, men det dårligste spillet som noen gang er lagd! Få det inn i erta deres! Hallo!!! Dette handler ikke om at 200 forum-medlemer skal sette seg ned å diksutere dette, selv om det er det emnetittelen forteller. Det handler om å si sin mening om hva som er værst. Ikke hør på MeTa][iC. Skriv det dere synes er værst, som jeg har gjort om sims tidligere.
racin Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) The Legend of Zelda: Majoras Mask Dette er på Nintendo 64 da. På PC må jeg nok si Empire Earth (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse) Endret 27. februar 2005 av ylox
Jarbra Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 The Legend of Zelda: Majoras Mask Dette er på Nintendo 64 da. På PC må jeg nok si Empire Earth (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse) Du må være gal, mann. Spillene du nevner er faktisk meget gode, syns nå jeg.
Der Kommissar Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Et av de verste må vel være Project Eden Makan til makkverk
Amon Amarth Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 The Legend of Zelda: Majoras Mask Dette er på Nintendo 64 da. På PC må jeg nok si Empire Earth (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse) Du må være gal, mann. Spillene du nevner er faktisk meget gode, syns nå jeg. fitti all pakka!!! Majoras mask er jo synnsykt morsomt og så bra grafikk det er på det!! Altså EE er ikke dårlig spill...' Gleder meg til nye Zelda til GC!!! Har noen sett de ville ss-ene?
racin Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 The Legend of Zelda: Majoras Mask Dette er på Nintendo 64 da. På PC må jeg nok si Empire Earth (Først og fremst siden jeg ikke forstod noen ting av det i 8. klasse) Du må være gal, mann. Spillene du nevner er faktisk meget gode, syns nå jeg. fitti all pakka!!! Majoras mask er jo synnsykt morsomt og så bra grafikk det er på det!! Altså EE er ikke dårlig spill...' Gleder meg til nye Zelda til GC!!! Har noen sett de ville ss-ene? Er bare så vanvittig irriterende når du kun har 72 timer på å "redde verden".
Rofle01 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Empire earth er dårlig som **** syntes jeg. er ikke verdt CDen det er brent på
sixx Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Diablo må kalles tidenes verste spill. Det eneste det handler om er å gå rundt å drepe mange stygginger-neste level, drepe fler stygginger osv. Det har dårlig gameplay, elendig kontorll osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå