Gå til innhold

spm om DVDlabPro


Anbefalte innlegg

Heisan

 

prøver litt på dette programmet, hvordan skal jeg få med underteksten når jeg rendrer filen til vob fil ?

 

Lyd og filmen blir som en dvd rip, men subtitles er ikke med, selv om jeg velger med subtiltes og velger generate subtiles stream.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WOW 7-8 stk som gadd å bry seg om å kikke på innlegget mitt

 

Ja det er så flott med et forum der folk kan spørre og svare angående Videoredigering og video

 

Virker som svært få eller ingen har brukt DVDlabPro på dette forumet når nesten ingen kan svare på et spørsmål

 

så tidligere spørsmål jeg har stilt har vært svært så labre tilbakemeldinger og jeg tviler på at jeg gidder i fremtiden spørre om diverse video her igjen

 

Så takk for svaret nok en gang

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Nå er det helt sikkert noen som vil svare på spørsmålet ditt!!

 

Og det er jo en viss sjangs for at det faktisk ikke er noen som vet svaret på spørsmålene dine.

 

At du ikke vil spørre om noe her noen flere ganger går jo bare ut over deg selv, ikke de som skal svare. De har jo ikke noe problem...

 

Skulle ønske jeg visste svaret på spørsmålet ditt slik at jeg kunne la vær å hjelpe deg. Makan til selvsentrering!

 

:nei:

Lenke til kommentar
WOW 7-8 stk som gadd å bry seg om å kikke på innlegget mitt

 

Ja det er så flott med et forum der folk kan spørre og svare angående Videoredigering og video

 

Tufs. Håper du har lest nettikette'n for forumet. Siterer:

Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre

og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone.

 

Virker som svært få eller ingen har brukt DVDlabPro på dette forumet når nesten ingen kan svare på et spørsmål

 

så tidligere spørsmål jeg har stilt har vært svært så labre tilbakemeldinger og jeg tviler på at jeg gidder i fremtiden spørre om diverse video her igjen

Jeg anser dette forumet som ett forum for digitalkamera, der dessverre noen også har lagt til digitale videokamera.

 

Her er noen forum for deg og dine problemer:

http://www.videohelp.com/forum/

http://nva.no/forum/default.asp

Lenke til kommentar

Jeg ser oftere på videodelen. Men ærlig talt trådstarter. ÉN hekkans dag

venta du. Jeg var en av dem som sjekka posten, men jeg har aldri hørt om

DvdLabPro, og kan dermed ikke hjelpe stort. - Så please ta deg en pille og hold

kjeft. Du trenger ikke bli så innmarri sint og klage, folk får ikke penger for

å svare deg! Har du noen gang tenkt på dét?

 

Uff, lær deg å finne informasjon selv gutt, med den ekle holdningen din....

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
Virker som svært få eller ingen har brukt DVDlabPro på dette forumet når nesten ingen kan svare på et spørsmål.

Vel, når programmet fortsatt ikke er i salg, men kun fins i beta-versjon, kan du vel ikke vente at så veldig mange har tatt det i bruk ennå.

 

Og ellers kan det jo tenkes at folk flest har annet å drive med på lørdagskvelden enn å svare på foruminnlegg. Du skrev ditt første innlegg ved 18-tiden og begynte allerede å sutre drøyt 7 timer senere fordi ingen hadde svart ennå.

Endret av Beatnik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...