Gå til innhold

Kliss ny Doom III trailer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skulle man ikke gjort for en skikkelig bink gameplay trailer slik mange av Half-Life 2 filmene har. Har gjerne lyst på en Doom 3 film i det formatet.

Skrevet
Wehey! Dette ser bra ut! :love::dribble:

defzx:

Du kan velge Windows Mediaplayer eller quicktime..

Du ser 2 små ikon litt nede til høyre!

Så det nå. Takk :blush:

Skrevet
så dere hva det stod ?? 8.3\04 sto det er det i japan eller noe?:p

8.3\04 = 8. August 2004

3. August 2004 kanskje.. ;)

Hehe... Bare jeg som surre litt...

Skrevet (endret)

Og angående resten av spørsmålet: Nei, spillet er faktisk å finne i butikkene i USA på tirsdag, "på nett" før helga og i Norge neste fredag. It's finally happening! De "store" spillene skal faktisk bli lansert :D

Endret av Blib
Skrevet (endret)
Og angående resten av spørsmålet: Nei, spillet er faktisk å finne i butikkene i USA på tirsdag, "på nett" før helga og i Norge neste fredag. It's finally happening! De "store" spillene skal faktisk bli lansert :D

Det er da ikke sikkert det er på nett før helgen.... :ermm: Det er jo helg nå ;)

Endret av The_Miracle
Skrevet (endret)

For de som liker å kverulere ved småting: Jeg prøvde å få det til å se ut som om jeg mente "neste helg", ved å putte det etter utsagnet "Neste tirsdag". Jeg mente iallefall "neste helg". :roll:

Uansett håper jeg at det ikke blir en dato de fleste her kommer til å bry seg om ("neste helg" altså), da jeg håper ikke noen her vil faktisk piratkopiere *dette* spillet? ;)

Endret av Blib
Skrevet

Sykelig fet trailer, men jeg synes historien høres litt tynn ut....

Kansje ikke jeg fikk med meg alt, kan noen som vet (hvis det er noen) si litt av historien? :)

Skrevet

den trailern var bra ...

den grafikken som er på trailern er den samme som er i spillet.. alle vidoene i spillet har ingame grafikk

tor_erik Skrevet 31/07/2004 : 17:50

Dette var vel introen? Ser fin ut den...

hele den første halv delen av filmen var fra det første brettet der du får vite historien, resten er fra langt ute i spillet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...