Gå til innhold

Linker til Flight Simulator-skjermbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flotte bilder. Skal legge inn noen etterhvert jeg også. Hva slags fly er det du bruker XDamage? P47...?

Joda, er nok et godt gammelt russisk vrak av en P47. :thumbup:

Anyways, den modellen/skin av det Norwegian flyet var utrooolig bra laget, nå ble jeg fristet til å skaffe meg Flight Simulator.

Skrevet

Gullegutt: Hva må jeg skaffe meg for å kunne gjøre akkurat det du gjør på bildene, fare å fly rundt i Norge med norske fly??

Trenger man bare Flight Simulator 2004, eller noe mer?

Skrevet
Gullegutt: Hva må jeg skaffe meg for å kunne gjøre akkurat det du gjør på bildene, fare å fly rundt i Norge med norske fly??

Trenger man bare Flight Simulator 2004, eller noe mer?

Du må ha som sagt tildigere: Flight Simulator 2004, Norske Flyplasser 2004, PMDG 737-600/700, Paint som er paintet av Truls Petter Elven.

Skrevet
Takk for det.. Ja, det er PMDG.. er du på flightsim.no?

Er daglig innom flightsim.no, men jeg er ikke så aktiv på forumet. Er mest innom når det er noe jeg lurer på. :) Men jeg er stadig innom og leser. Sjekker nye filer, og alt det vanlige. Men det hender jeg spiller litt multiplayer med gutta. Hva kaller du deg på forumet?

Skrevet

faen, det der så fett ut! Spiller man det best med joystick, eller går det sånn grritt å bruke tastaturet også? Koster vel en formue FS 2004 vil jeg anta....

Skrevet (endret)
faen, det der så fett ut!  Spiller man det best med joystick, eller går det sånn grritt å bruke tastaturet også? Koster vel en formue FS 2004 vil jeg anta....

Du må nok helst ha Joystick.. det kan ikke være noe bra å spille med tastatur!

Det koster vell det samme som alle andre spill.. 500-600,- regner jeg med..

Endret av Gullegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...