Gå til innhold

Død PSU !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvdød er veldød. Din PSU var heldig som døde selv. Jeg henter snart slegga og dreper min Q-tec ... (Jeg blir nemlig snart så gal av den lyden som den ene ødelagte vifta forsøpler nerdeatmosfæren min med, at jeg går av skaftet.)

Ja, du kan så si. Maskinen sto bare og gikk helt normalt i fem minutter, så døde alt tvert. Ikke strøm på noenting. Det stemmer. Jeg kjøpte dette PSU-et for å bytte ut en Qtec 400-watter som bråker noe helt infernalsk. Nå er den tilbake i maskinen, og NorthQ-en sendes tilbake til Komplett. Jeg skal høre om jeg ikke kan legge mellom litt, og få en Chieftech 420-watter i stedet.

 

Noen som vet hvordan Kompletts praksis/politikk er i dlike tilfeller som dette?

Lenke til kommentar
Selvdød er veldød. Din PSU var heldig som døde selv. Jeg henter snart slegga og dreper min Q-tec ... (Jeg blir nemlig snart så gal av den lyden som den ene ødelagte vifta forsøpler nerdeatmosfæren min med, at jeg går av skaftet.)

Ja, du kan så si. Maskinen sto bare og gikk helt normalt i fem minutter, så døde alt tvert. Ikke strøm på noenting. Det stemmer. Jeg kjøpte dette PSU-et for å bytte ut en Qtec 400-watter som bråker noe helt infernalsk. Nå er den tilbake i maskinen, og NorthQ-en sendes tilbake til Komplett. Jeg skal høre om jeg ikke kan legge mellom litt, og få en Chieftech 420-watter i stedet.

 

Noen som vet hvordan Kompletts praksis/politikk er i dlike tilfeller som dette?

Heve kjøpet - retur rett og legg i litt mere og kjøp en fin, støysvak og stabil

mist%20430%20liten.jpg

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er galt med q-tek psuer :devil: de brøker men yter greit i forhold til prisen. Det ar bare å modde disse psuene så de blir stille - de tåler det.

Komplett er snille med sånt..... byttet et nF2 hk fra Abit til MSI pga defekt.... kan selvf. ikke si at Abit er dårlig fordet....

 

PÅ SAMME MÅTE MAN IKKE KAN SI AT NORTH-Q ER DÅRLIG PGA DETTE!

Selvsagt. men du skulle sett hvor mange som hatet og dømte q-tek nord og ned etter at en her på forumet vistnok skulle ha kjørt en 3dmarl03 session på maskina og psu tok fyr eller hva det var... Du får som du betaler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...