Jernlov Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 har kobla gitarn min til datan via mic inngangen og leter etter et programm med bra effekt lyder for dette, noen forslag på hva?
KimNK Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Umm.. Har du kobla rett fra gitaren inn i lydkortet?
Suppelars2k Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Umm.. Har du kobla rett fra gitaren inn i lydkortet? Går vel om gitaren har aktiv el? Endret 28. juli 2004 av HalTan
KimNK Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 På dei fleste gitarer funker det dårlig. Det beste resultatet oppnår du om du kjører den gjennom ein effektprosessor (Line6 POD, V-Amp osv.) eller et miksebord Programmet som jonki nevnte er bra tho'.
Jernlov Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 jeg har tatt en sånn skjøt eller noe fra en mikrofon som er til forsterkere og sotti inni gitarn, det er sånn mic inngang på ene siden og sånn stort hul til gitarn som jeg har sotti sammen da. det funker bra bare ved og spille , men ikke med forskjellige lyder , disortion og sånn får jeg jo ikke til.
Jernlov Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 det gitar FXBox ser bra ut, men hver gang jeg trykker på start så kommer det output fil error noe. hva skal jeg gjøre??
Jonki Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 det gitar FXBox ser bra ut, men hver gang jeg trykker på start så kommer det output fil error noe. hva skal jeg gjøre?? sjekk ut setup --> output
Jernlov Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Skrevet 29. juli 2004 yeah! takk, sinnsykt kult prog. da, nesten\kanskje bedre en selve forsterkeren min
Jonki Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 heh funker ikke så bra hos meg fordi jeg bruker bass, programmet har en delay funksjon hos meg
Jernlov Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 ja det henger litt etter, men det er bare til og konsentrere som om gitar'n eller data'n, lyden altså
A_N_K Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Testet Amplitube med elektrisk piano (software-emulasjon) en gang. Det låt, vel, funky :_) Akk så dyrt dog ..
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Guitar Rig fra Native Instruments skal vist være veldig bra. Har ikke fått testet det selv enda.
Hidden Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Nei det er visst ikke bra i det hele tatt. Emuleringene av diverse forsterkere skal være elendig, bare et par som funker i noen særlig grad. Høres ut som bortkastede penger, og jeg må spørre - hvorfor kjøpe slikt når du får f.eks. POD XT til omtrent samme prisen, som har knallgod lyd og er i hardware format (holder annenhåndsverdien, software FX og synther faller som en stein i verdi etter kjøp, dessuten blir det ofte problemer med lisensen). Det var musikere og gitarister som sa ifra hvor dårlig programmet faktisk er. Kan hende det bedrer seg etter noen oppdateringer, men for mange tror at software kan gjøre absolutt alt på PC'en i dag. Mitt råd: Prøv det først. Liker du det, er det opptil deg om du vil betale de 3-4.000,- det koster. Jeg ville kjøpt POD XT uten å blunke.
Stor Oddnoga Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Da har vi hørt forskjellige ting. ;-) Vil ikke kommentere det noe mer før jeg får testet det selv. :-)
A_N_K Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Har ikke hørt NI Guitar Rig, men Amplitube låter knall (og har vært på markedet en stund lenger).
Bytex Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 hvorfor kjøpe slikt når du får f.eks. POD XT til omtrent samme prisen, som har knallgod lyd og er i hardware format ( Fordi han sannsynligvis ikke hadde tenkt å betale for programvaren likevel kanskje? Kan ikke laste ned cracka kopi av en hardware-pod vettu
Bytex Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 (endret) Lett å få tak i crack til en Pod? Hæ? Det er ikke et program det...men en hardplast-boks som står på gulvet med tonnevis av gitareffekter på og pedaler. Endret 30. juli 2004 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå