Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Målet mitt er å gifte meg med en kvinne som deg Gunhild, som klarer å kjøpe en slik film på egenhånd og nyte den. :)

7372879[/snapback]

Du synes det er oppsiktsvekkende at en kvinne klarer å kjøpe The Usual Suspects helt på egenhånd. Det er intet annet enn en grov fornærmelse, både ovenfor Gunhild og kvinner generelt. Jeg tror ikke et slik forventningsnivå tjener gitemålet, unge herremann. :p

 

Siste kjøpt:

  • The Scarlett Empress - CC
  • The Life Aquatic With Steve Zissou - CC
  • The Discreet Charm of the Bourgeoisie - CC
  • In the Mood for Love - CC
  • Onibaba - CC
  • The Killing
  • The King of Comedy
  • Heavenly Creatures
  • Amores Perros

Alt fra deepdiscount.com til en anstendig pris.

Lenke til kommentar

Hadde ikke vært på platekompaniet på over en uke så da hadde det kommet en del nye filmer på nice price delen.

 

 

The Pink Panther (2006)

Corpse Bride

Kiss Kiss Bang Bang

Saints and Soldiers

GoodFallas

The Polar Express

Firewall

sammenlagt pris 736.-

Pink panther kjøpte jeg bare for å se hva Steve Martin og Kevin Kline kan gjøre sammen.

 

Firewal kjøpte jeg da det er lenge siden jeg har sett noen Harrison Ford film(selv om den sikkert er dårlig)

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Jeg rasket med meg The Polar Express for en hundrings da jeg var innom Norli nå i kveld.

 

Har ikke sett denne enda. Skal spare den til jula. Blir deilig å endelig få sett en ny julefilm. Tradisjoner er fine saker, men det skader aldri med noe nytt i tillegg. :)

7389960[/snapback]

Legger du inn en anmeldelse når du har sett den, eller? Lurer på om jeg skal plukke med meg et eksemplar fra Free Record Shop. :)

Lenke til kommentar
Jeg rasket med meg The Polar Express for en hundrings da jeg var innom Norli nå i kveld.

 

Har ikke sett denne enda. Skal spare den til jula. Blir deilig å endelig få sett en ny julefilm. Tradisjoner er fine saker, men det skader aldri med noe nytt i tillegg. :)

7389960[/snapback]

Legger du inn en anmeldelse når du har sett den, eller? Lurer på om jeg skal plukke med meg et eksemplar fra Free Record Shop. :)

7394534[/snapback]

 

Tja, kan alltids det, men jeg hadde ikke tenkt å se den før i romjula, jeg da. :xmas:

Lenke til kommentar
Jeg rasket med meg The Polar Express for en hundrings da jeg var innom Norli nå i kveld.

 

Har ikke sett denne enda. Skal spare den til jula. Blir deilig å endelig få sett en ny julefilm. Tradisjoner er fine saker, men det skader aldri med noe nytt i tillegg. :)

7389960[/snapback]

Legger du inn en anmeldelse når du har sett den, eller? Lurer på om jeg skal plukke med meg et eksemplar fra Free Record Shop. :)

7394534[/snapback]

 

Tja, kan alltids det, men jeg hadde ikke tenkt å se den før i romjula, jeg da. :xmas:

7395494[/snapback]

 

kjøpte den i dag jeg også, tenke jeg skulle se den lille julaften eller på julaften

Lenke til kommentar

Da var den endelig kommet og jeg vet ha jeg skal bruke kvelden på, 4 timer sammen med Kevin Smith i:

 

An Evening with Kevin Smith 2: Evening Harder, 21$ fra DDD

 

Pluss litt annet moro fra DDD også, se DVD profiler for siste moro- 1735 --->

 

Edit: Linken var til den første, bare overse den :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Fikk i går og i dag, alt R1 fra USA:

 

World Trade Center, 2-disc Commemorative Edition

The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe, 4-disc Extended Edition

Clerks II, 2-disc Special Edition

The Punisher, Extended Cut

Miami Vice, Unrated Director's Edition

Novecento AKA 1900, 2-disc Collector's Edition

Il Conformista, Special Collector's Edition

Home Alone, Family Fun Edition

A Fish Called Wanda, 2-disc Special Collector's Edition

Nowhere Man, Complete Series 9-disc Set

Robin Hood, Most Wanted Edition

Oldboy, 3-disc Collector's Edition Tin Box

 

Og fikk bekreftet dette blir sendt på mandag:

 

A Scanner Darkly

Lady In The Water

The Wicker Man (2006)

Huo Yuan Jia AKA Jet Li's Fearless

The Simpsons: The Complete Ninth Season

 

Jau, det skal bli lite dødtid i juleferien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...