Gå til innhold

Hva var siste filmen du kjøpte?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Kjøpte "four Borothers" kostet 9,99pund fra Play.com :love:

6197453[/snapback]

Velkommen til forumet :)

Gi en liten anmeldelse i riktig tråd når du har fått sett den, lurer på å kjøpe den selv

6197492[/snapback]

 

Det skal jeg gjøre :) men jeg kan ikke love deg at det blir den beste annmeldelsen du har lest ;)

 

Jeg får vel filmen om et par dager.... *glede seg*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Kjøpte "four Borothers" kostet 9,99pund fra Play.com :love:

6197453[/snapback]

Velkommen til forumet :)

Gi en liten anmeldelse i riktig tråd når du har fått sett den, lurer på å kjøpe den selv

6197492[/snapback]

 

Den er absolutt verdt å kjøpe.

Lenke til kommentar
Tror du heller bør satse på å få sett filmen innen to uker. ALT som sendes fra Play.com tar drittlang tid for tiden. Vet ikke hvorfor. Sykt irriterende er det i allefall, det skal være sikkert og visst. :hrm:

6197534[/snapback]

 

 

har samme problemt selv. velidg teit, før tok det bare 3-4 dager.

Lenke til kommentar
Hvis det fortsetter slik, skal jeg sende klagemail på hver eneste ordre jeg tar derifra. Skal da vel faen ikke være sånn! :realmad:

6197671[/snapback]

 

Hvorfor bruker de så lang tid nå da, er det fordi de har fått flere som bestiller eller?

6197684[/snapback]

 

 

Har ikke peiling. At det har med antall bestillinger tviler jeg på. I allefall burde Play gjøre noe. Det har pågått slik i snart et halvår nå. Begynner å bli mektig lei av den dritten. Dårlig service kaller man slikt. Lær av Amazon.co.uk sier jeg bare. Ikke bare har de generelt sett MYE bedre innpakning enn Play.com (fra Play får jeg VELDIG ofte tilsendt knuste cover på grunn av den tynne pobleplasten), og leveringstiden aldri er lengre enn fire dager. I tillegg imponerer de av og til med EKSTREM leveringstid! Har fått filmer i postkassa bare TO dager etter de har blitt sendt! Riktignok veldig sjelden, men likevel.

 

Men på den annen side. Nettsiden til Play er mye mer systematisk. Der kan man trykke på "bargains" og se alle tilbudskampanjene deres. Hos Amazon kan man gjøre noe lignende, men det er mye mer rotete og usystematisk. Om de bare kunne slå seg sammen. :love:

 

EDIT: Ljå sneik seg mellom, så en quote måtte til.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Har ikke play.com den fordelen at de pakker én og én film, slik at vi slipper tollen?

6198186[/snapback]

Jeg bestillte et spill en gang og da måtte jeg betale toll når jeg fikk pakken.

6198198[/snapback]

Tenker selvfølgelig på når man bestiller flere filmer til under kr 200,- per stk, og om de da sender én og én film?

Endret av L@sse
Lenke til kommentar
Har ikke play.com den fordelen at de pakker én og én film, slik at vi slipper tollen?

6198186[/snapback]

Jeg bestillte et spill en gang og da måtte jeg betale toll når jeg fikk pakken.

6198198[/snapback]

Tenker selvfølgelig på når man bestiller flere filmer til under kr 200,- per stk, og om de da sender én og én film?

6198212[/snapback]

 

99,5% av gangen så gjør de det. Har vel skjedd meg to ganger tror jeg at de har sendt to filmer i samme pakke...

Lenke til kommentar
Brokeback Mountain :love:

Spesialimport, betalte såpass mye for den at det er flaut :)

6198137[/snapback]

hmm, håper ikke du ga stort mer enn 135 kroner, for det er hva den koster på play, og da er frakt inkludert:

 

http://www.play.com/play247.asp?page=title...9641&P36=3R68US

 

Mine to siste filmkjøp:

 

Sling Blade

Play.com

Ca kr 80

 

Duel

Play.com

Ca kr 80

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar
Hvis det fortsetter slik, skal jeg sende klagemail på hver eneste ordre jeg tar derifra. Skal da vel faen ikke være sånn! :realmad:

6197671[/snapback]

 

Hvorfor bruker de så lang tid nå da, er det fordi de har fått flere som bestiller eller?

6197684[/snapback]

Play har vært såpass store i så mange år at det er neppe det at det er fler som bestiller.

Jeg ser på internasjonale forum at det er en del folk i andre land som også klager over leveringstid fra Play de siste månedene.

Lenke til kommentar

syns det er veldig rart for det tar jo 2 uker fra de SENDER den til den dukker opp her, enten så lyver play og lar den ligge hos med i 10 dager, eller så blir den liggene på flyplassen, eller så kommer den til norge og blir liggende der. og i såfall er det postens feil.

 

syns det er rart

Lenke til kommentar

Vel, for å si det slik... Jeg bestilte tre filmer (Layer Cake, Star Wars: Clone Wars Vol. 1 og 2) 15. Mai. Jeg venter på filmene enda. :hrm:

 

Skal vedde på at the "Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Special Extended DVD Edition Giftset" (måtte bare! :p ), som ble sendt fra Amazon.com for omtrent ei uke siden, kommer frem i postkassa mi FØR pakkene fra Play! :(

 

EDIT:

99,5% av gangen så gjør de det. Har vel skjedd meg to ganger tror jeg at de har sendt to filmer i samme pakke...

 

Da i såfall må det ha skjedd en feil eller noe sånn. Jeg har bestilt filmer og spill derifra i fire år nå, og jeg har aldri opplevd at de pakker to filmer sammen. :hmm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Skal vedde på at the "Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Special Extended DVD Edition Giftset" (måtte bare! :p ), som ble sendt fra Amazon.com for omtrent ei uke siden, kommer frem i postkassa mi FØR pakkene fra Play! :(

6200022[/snapback]

Jeg bestilte den 21/05 ;)

På ordreinformasjonen på amazon.com står det at den ble sendt 22/05, og at det er ventet at den kommer frem mellom 05/06 - 16/06.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...