Merlin Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Er det noe poeng i å legge inn en beta driver da? Kan jo være at det er masse tull med den.. 4.7 holder vell bra den, til i august når 4.8 kommer? Du kan jo alltids prøve de nye? Nee.. dont fix what's aint broken..(?) det kan ikke ha vært helt rett.. Du får sikkert en høyere 3Dmark score
GoldlaXiE Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Er det noe poeng i å legge inn en beta driver da? Kan jo være at det er masse tull med den.. 4.7 holder vell bra den, til i august når 4.8 kommer? Du kan jo alltids prøve de nye? Nee.. dont fix what's aint broken..(?) det kan ikke ha vært helt rett.. Du får sikkert en høyere 3Dmark score Tviler.. Pc'n min har dabba litt av i det siste.. får lavere 3dmark score med høyere klokk enn før.. det var etter jeg flasha tilbake til pro bios! Men nå er iallefall PC'n helt stabil..
Glipp Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 (endret) Er det noe poeng i å legge inn en beta driver da? Kan jo være at det er masse tull med den.. 4.7 holder vell bra den, til i august når 4.8 kommer? Du kan jo alltids prøve de nye? Nee.. dont fix what's aint broken..(?) det kan ikke ha vært helt rett.. Du får sikkert en høyere 3Dmark score Tviler.. Pc'n min har dabba litt av i det siste.. får lavere 3dmark score med høyere klokk enn før.. det var etter jeg flasha tilbake til pro bios! Men nå er iallefall PC'n helt stabil.. samme her.. starta me 179xx i 3d mar 01 nå ligger jeg nede i 156xx Dette skjedde etter jeg flashed til XT å klokket.. men jeg har ingen artifacts.. så synes det er litt rart EDIT: 1 eksempel.. Dragonic på 3d mark 01.. FØR fikk jeg 398 fps på max.. nå klarer jeg såvidt 300 Endret 28. juli 2004 av *Magnus*
superdigg Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Dårligere resultat i 3dMark? Who cares! Jeg kan spille Painkiller uten grafikkkorrupsjon!
_Prime_ Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 til dere som "disser" 3dmarks... 3dmarks gir en fin pekepinne om hvor godt ytelse du har... ellers så driter jeg og i den!
Zitronballong Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Har et lite spørsmål angående ati tool her: Jeg har testet det programmet som finner max clock på gpu. Etter å ha latt pc'en stå å kose seg med ati tool i mangfoldige timer hadde den fortsatt ikke klart å finne max clock. Lurer på om dette skjer hos alle eller om det bare er hos meg?
Smirnoff Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Igjen, lavere 3DMark betyr ikke nødvendigvis lavere 3D-ytelse generelt. Uansett, bra at ATI fixer bugs som folk har klaget på en stund nå. Håper de ikke kommer tilbake igjen da. Men jeg er fortsatt en-route til et X800XT kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå