Gå til innhold

Catalyst 4.8 Beta 8.04

Robin B

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det noe poeng i å legge inn en beta driver da? Kan jo være at det er masse tull med den.. 4.7 holder vell bra den, til i august når 4.8 kommer?

Du kan jo alltids prøve de nye?

Nee.. dont fix what's aint broken..(?) det kan ikke ha vært helt rett.. :p

Du får sikkert en høyere 3Dmark score ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noe poeng i å legge inn en beta driver da? Kan jo være at det er masse tull med den.. 4.7 holder vell bra den, til i august når 4.8 kommer?

Tviler.. Pc'n min har dabba litt av i det siste.. får lavere 3dmark score med høyere klokk enn før.. det var etter jeg flasha tilbake til pro bios! Men nå er iallefall PC'n helt stabil.. :yes:

Skrevet (endret)

Tviler.. Pc'n min har dabba litt av i det siste.. får lavere 3dmark score med høyere klokk enn før.. det var etter jeg flasha tilbake til pro bios! Men nå er iallefall PC'n helt stabil.. :yes:

samme her.. starta me 179xx i 3d mar 01 nå ligger jeg nede i 156xx :no:

Dette skjedde etter jeg flashed til XT å klokket.. men jeg har ingen artifacts.. :ermm: så synes det er litt rart

EDIT: 1 eksempel..

Dragonic på 3d mark 01.. FØR fikk jeg 398 fps på max.. nå klarer jeg såvidt 300 :no:

Endret av *Magnus*
Skrevet

Har et lite spørsmål angående ati tool her:

Jeg har testet det programmet som finner max clock på gpu.

Etter å ha latt pc'en stå å kose seg med ati tool i mangfoldige timer hadde den fortsatt ikke klart å finne max clock. :hmm:

Lurer på om dette skjer hos alle eller om det bare er hos meg?

Skrevet

Igjen, lavere 3DMark betyr ikke nødvendigvis lavere 3D-ytelse generelt.

Uansett, bra at ATI fixer bugs som folk har klaget på en stund nå. Håper de ikke kommer tilbake igjen da. :p Men jeg er fortsatt en-route til et X800XT kort. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...