Gå til innhold

Noen som vet om noen XboX moddere i skien ?


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke like greit å gjøre det selv da?

Er er jo ikke bare å gjøre det selv, man må ha ganske gode loddeegenskaper, i tilegg til at det er lett å ødelegge.

Pøh. Det er 7 eller 8 punkter som skal loddes, og bare ett av dem er særlig lite.

 

Hold deg unna en kraftig loddebolt (15-30W holder i lange baner), og vær sikker på at d0 blir festet skikkelig (bruk lupe og multimeter).

Lenke til kommentar
trenger og modde xboxen min og lurer på om det er noen i skien porskgrunn området ?

Hvorfor ikke bare kjøpe Xecuter 2.3b lite pro + eller noe ... lodde fri chip, funker som faen!

er den lett og feste selv skal ikke dra med meg x boxen rundt noe serlig menne...

 

noen linker til norske sider med denna chippen ??

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan det går ann å skrive 'Porsgrunn' feil toganger.. Spesielt "Porskgrund"

 

Bor en i området, så kan en slikt..

ska rette paa det OK menne drit i det sporte ikke om rettskrivning har 3 da...

 

menne samma det er aldri i porsgrunn

 

og er litt dyseletiker eller ossen det skrives bare at jeg skal ha vokst fra det eller noe , kansje ikke :tease: (det var sant)

Lenke til kommentar
Er er jo ikke bare å gjøre det selv, man må ha ganske gode loddeegenskaper, i tilegg til at det er lett å ødelegge.

Pøh. Det er 7 eller 8 punkter som skal loddes, og bare ett av dem er særlig lite.

Eneste grunnen jeg ser til å drive å lodde, er for å spare noen kroner. Xecuter lite+ fungerer utmerket, og er relativt enkle å montere (noen ganger må du skrape litt på punktene først, ellers er det bare å skru den fast med en skrue).

 

Men uansett, problemet er ikke å få montert chippen, for en newbie vil nok det som skjer etterpå være mye vanskeligere... (lage bios, bytte dashboard og sette opp saker og ting).

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Er er jo ikke bare å gjøre det selv, man må ha ganske gode loddeegenskaper, i tilegg til at det er lett å ødelegge.

Pøh. Det er 7 eller 8 punkter som skal loddes, og bare ett av dem er særlig lite.

Eneste grunnen jeg ser til å drive å lodde, er for å spare noen kroner. Xecuter lite+ fungerer utmerket, og er relativt enkle å montere (noen ganger må du skrape litt på punktene først, ellers er det bare å skru den fast med en skrue).

 

Men uansett, problemet er ikke å få montert chippen, for en newbie vil nok det som skjer etterpå være mye vanskeligere... (lage bios, bytte dashboard og sette opp saker og ting).

da er det bra at jeg skal sende den inn og faa modifisert den da.

 

for jeg er HARD NOOB :blush:

 

har mekka penger ogsaa saa det er ikke noe problem tror jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...