8-Ball Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Noen som har vært plaget med at alt i NFSU går ekstremt fort? Menyer og selve spillet går i dobbel hastighet på den ene maskinen min. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette tro? Måtte bare le litt når jeg loadet spillet inn og spillte litt i "fast" motion. overklokket maskin og pillemen overklokket NFSU også.. :!: :!:
8-Ball Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 hmm hvilken patch kjører du spillet på da? Har ikke patchet det enda. Tror du en patch vil fikse dette?
Rubex Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 hmm hvilken patch kjører du spillet på da? Har ikke patchet det enda. Tror du en patch vil fikse dette? Ikke sikkert parchen fikser det, men det skader vel ikke å prøve
8-Ball Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 Litt flaut at jeg ikke har prøvd det enda før jeg poster her. Men trodde det var såpassa nytt spill at det slo meg ikke en gang at det muligens var tilgjengelige patcher allerede. Får prøve og se.
ClawHammer Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Det kom jo patch til spillet uken etter det kom ut det er 4 forsellie patcher du kan bruke mne jeg anbefaler 1,3
8-Ball Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Har prøvd alle patchene men det lar seg ikke patche, får melding om at den ikke finner en eller aen .inf fil. Har reinstallert det to ganger med samma resultat. Tror gjerne det er noe bug med plata mi. Får gå å bytte den i en ny. Forandret oppløsninga så er det bare "turbo speed" på deler av banen som i tunneller og slikt, vanskeligste plassen å kjøre i dobbel hastighet.
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Har samme problemet... Syntes det er litt arti å ta grafikken0ned fra fult til det minste (går enda fortere) å spille drift...Er som å kjøre radiobiler
8-Ball Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Har samme problemet...Syntes det er litt arti å ta grafikken0ned fra fult til det minste (går enda fortere) å spille drift...Er som å kjøre radiobiler Har du funnet ut hva problemet er? Spiller egentlig ikke noen rolle nå da, siden jeg har kjørt gjennom det på hard med "fast motion". Tok litt tid og mange forsøk det ja. Xtremt vanskelig i tunnelene.
Staalkontroll Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har samme problemet...Syntes det er litt arti å ta grafikken0ned fra fult til det minste (går enda fortere) å spille drift...Er som å kjøre radiobiler Har du funnet ut hva problemet er? Spiller egentlig ikke noen rolle nå da, siden jeg har kjørt gjennom det på hard med "fast motion". Tok litt tid og mange forsøk det ja. Xtremt vanskelig i tunnelene. Nope...sliter litt selv.. Stresser med Tunnelene... går sykt fort! Men leiter for harde livet etter å få fiksa det..
vegeto Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 sånn var det med meg også når jeg begynte å komme nær tuneller så gjikk det kjembefort plutselig. da krasjen jeg å kom på siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå