Gå til innhold

Hvor bra blit dette iforhold til mitt gamle oppset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OCZ 512MB Premier med heatsink er Non-ECC, er det ikke slik at et amd64 system må ha ecc lrno?

 

+ vil disse kunne kjøres i dual oppsett på hk-et? (Gigabyte K8NSP nForce3 250)

 

-------------

 

Vil rammen 'OCZ 512MB Premier med heatsink' passe til 'Gigabyte K8NSP nForce3 250'?

 

Edited: og er (2,5-3-3-7) timingene bra?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Hmmz, men hk-et er gammelt. hmm, kanskje jeg heller skal gå for et radeon x800XT eller et 6800ultra?

Blir litt lite vits. For da blir du igjen sittende med cpu,minne og hovedkort som "drar ned" for den voldsomme ytelsen som de skjermkortene du nevner.

hmm, ja. Trur jeg går for det amd64 systemet, men noen som kan svare på:

 

OCZ 512MB Premier med heatsink er Non-ECC, er det ikke slik at et amd64 system må ha ecc lrno?

 

+ vil disse kunne kjøres i dual oppsett på hk-et? (Gigabyte K8NSP nForce3 250)

 

-------------

 

Vil rammen 'OCZ 512MB Premier med heatsink' passe til 'Gigabyte K8NSP nForce3 250'?

 

Edited: og er (2,5-3-3-7) timingene bra?

Lenke til kommentar

Ja, som de andre sier, spar heller pengene og oppgrader heller når du virkelig trenger det! Om du får solgt de gamle delene dine for en god pris, da hadde iallefall jeg vurdert en oppgradering. Du kommer _ikke_ til å merke mye forskjeld, det er bare loadinger i spill og andre små bagateller som går litt fortere. Hvordan skjermkort har du? Om du er en gamer kunne du jo gått for et nytt skjermkort hvis du ikke har et rått et fra før, evt kunne du kjøpt mer ram til maskina du har nå, 512MB til ville nok ikke skadet ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...