Gå til innhold

Leier noen ut Xbox-spill?


JoeDohn

Anbefalte innlegg

Har sjekka på videoutleia nedi veien, og til tross for bra utvalg, med både mye film, PS2-spill, PSX-spill og N64-spill finner jeg ikke det jeg virkelig kunne tenkt meg å leie - Xbox-spill.

 

Det å leie spill fungerer jo flott som en demo-ordning, og en får testa det fulle produktet isteden for demoer, som i Xbox sitt tilfelle i tillegg ofte er vanskelige å oppdrive.

 

Er det noen kjeder som leier ut Xbox-spill, eller er det noen praktiske hensyn som forhindrer dette? Noen som kan opplyse meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de fleste vet nok at man med enkle grep kan kopiere spillet til disken... :p

 

Men som sagt si fra hvis du finner noen :)

Asså. Kan man ikke også kopiere PS2-spill, PSX-spill og DVD-filmer? Onkelen min hadde til og med utstyr for å kopiere N64-spill. Men det kan godt hende det er derfor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
de fleste vet nok at man med enkle grep kan kopiere spillet til disken... :p

 

Men som sagt si fra hvis du finner noen  :)

Asså. Kan man ikke også kopiere PS2-spill, PSX-spill og DVD-filmer? Onkelen min hadde til og med utstyr for å kopiere N64-spill. Men det kan godt hende det er derfor.

Du trenger en dvd-brenner og en chipa ps2...

Lenke til kommentar
de fleste vet nok at man med enkle grep kan kopiere spillet til disken... :p

 

Men som sagt si fra hvis du finner noen  :)

Asså. Kan man ikke også kopiere PS2-spill, PSX-spill og DVD-filmer? Onkelen min hadde til og med utstyr for å kopiere N64-spill. Men det kan godt hende det er derfor.

Du trenger en dvd-brenner og en chipa ps2...

eller swap card :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
EBGames der hvor jeg bor, så kan du kjøpe et spill, og bruke det i en uke, og så levere det tilbake og få ALLE pengene tilbake. Genialt!!! har gjort det et par ganger nå. :thumbup:

Damn xbox spill også?

 

er det sånn på alle EBgames? det er jo en på jernbanetorget, i byporten... kanskje man kan gjøre det der?

Lenke til kommentar
Men denne retur ordningen er vel ikke akkurat noen man bjør gjøre til en vane?

 

Tror butikken fort vil kimse på deg og kanskje ikke like å ha deg som kunde hvis du misbruker ordningen.

Hvordan kan det være misbruk av en ordning når de tilbyr deg 100% returrett på spillkjøpene dine? Du benytter deg jo bare av tilbudet som de gir deg.

I såfall skal jeg bli fast kunde. Ikke for å misbruke, men da kan jeg teste spillet og se om det er noe jeg liker eller ikke.

 

Fantastisk ;)

 

Gi beskjed hvis dette endrer seg.

Lenke til kommentar

Returordningen til EBgames sier UBRUTT forsegling. Vet ikke hva erfaring dere har, mern det står iallefall det.. Kan jo hende noen butikker er greiere, isåfall er det bare god service..

, men det er jo bare å si du fikk det som gave...men skal være ubrutt fordet..

De har ikke returrett for att folk kan komme å si: Det var kjedelig....

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Returordningen til EBgames sier UBRUTT forsegling. Vet ikke hva erfaring dere har, mern det står iallefall det.. Kan jo hende noen butikker er greiere, isåfall er det bare god service..

, men det er jo bare å si du fikk det som gave...men skal være ubrutt fordet..

De har ikke returrett for att folk kan komme å si: Det var kjedelig....

Alle butikker lar deg jo bytte forseglede varer, hva skulle ellers være poenget med å gi bort f.eks. en bok eller en CD i gave som du får forseglet? Sier du at hvis en mor kjøper et spill på EB i november som hun skal gi bort i julegave, at denne julegaven ikke kan byttes i januar, fordi man må bytte inn spillet innen to uker etter kjøpsdato? Isåfall er dette helt på jordet. De to ukene gjelder for konsollspill som ikke trenger å være forseglet, såvidt jeg har fått med meg.

 

Akers Mic hadde tilsvarende ordning før, de tilbød to dagers full bytterett på alle kjøp av CD, spill og DVD. Var du ikke fornøyd, så kom du bare tilbake og byttet varen. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...