Gå til innhold

Noen spørsmål om spillet...


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp spillet idag, er i danmark, så sitter bare å venter på at jeg kommer meg hjem :D gleder meg til jeg får starta!

 

men det jeg lurer på er hvilken servere jeg skal spille på? hvor spiller de fleste her på forumet osv...? tenkte kansje vi kunne lage en slags gruppe i swg eller noe? :p

 

Og det å bli jedi er det vansklig?

har lest at det ikke finnes en offisiel fasit vei til å bli jedi enda? er det rett?

 

det kommer sikkert fler spørsmål ettervært...

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei det finnes ingen måte og bli jedi atm men uanz det tar flere måneder :)

 

Du må starte på Eclipse er ihværtfall der jeg er :)

Ingenting er kjent om de nye padawan trailene... den offisielle måten er hologrinding ennå, selv om de ikke lenger forteller deg professionen... så den eneste veien er vel å grinde absolutt alle professions til du får det :p

Og om de nye trailsene tar måneder vet ikke vi dødelige ennå... ikke engang developer teamet vet helt sikkert... For alt vi ikke devs. vet kan det ta år :tease:

 

Jeg spiller på Europe-Chimera foresten :)

Endret av So
Lenke til kommentar
Og det å bli jedi er det vansklig?

Om det er vanskelig? Nei, min unge mann, det er ikke så lett!

Å bli Jedi tar UTROLIG lang tid, og krever så sinnsykt mange gode valg, og den beste TOLMODIGHET!

 

Yeez! Jeg synes spillet er skikkelig bra, men det er ALT FOR TUNGVINDT!

Altså, det er nærme virkeligheten (tenker på mulige jobber og div andre ting) Men SÅ realistsik trenger de jo ikke å lage det!

Man tror at man får leve i Star Wars verdenen, og leve i filmene, mens man egentlig bare får en ekstra virkelighet, i tillegg til den man lever i nå!

Inkludert Stress, mas, dra på jobb når du ikke ha lyst til det og tjene noen ørsmå skill-points, Se på alle swooper-bikene som feier forbi, og som du ønsker deg men som du aldri vil få råd til, vandre rundt i byer med håpløse kontroller og se på et kart som er helt nifst! Og alt dette gjør du etter en ELENDIG tutorial, som er gørr kjedelig og som du ikke lærer noe av! Man glemmer alt man har lært, 2min etter man har hørt det!

 

Det er min oppfatning av spillet for en utolmodig pjokk som meg!

MEN! Jeg var sinnsykt heldig! for etter ei stund møtte jeg på en svenske som hadde spilt spillet i over 1 år!

Han hjalp meg GODT på vei til å bli jeger, og det å mestre skill-system, huske på kontrollene ( :p ), finne en klonings-lab, reise rundt omkring, og han ga meg faktisk et HAV av penger! Praktisk talt mer enn man klarer å brenne opp på noe som helst! Så, etter vi skilte våre veier, ble det litt kjedelig å kverke de samme små-dyrene hele tiden, så jeg la bort spillet i 2 dager...

 

Da jeg skulle prøve spillet igjen...JO! du gjettet riktig! da hadde jeg glemt ALT av det han hadde lært meg!!! :cry::ermm::nei:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Hm.. jeg kjøpte spillet med en gang det ble utgitt, spilte det i et par måneder, og la det fra meg. Det var temmelig døllt i begynnelsen.

 

Fant det frem på nytt i ni-tiden i går kveld, og gikk til sengs kl. 6 om morgenen. Det har definitivt blitt mye bedre. Tutorialene er helt kurante, og tar for seg det du kommer til å bruke i begynnelsen av det "yrket" du velger. Hvis det er for mye å huske i to dager, så er kanskje ikke SWG spillet for deg.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på eclipse nå.

Starta med human som en brawler :D driver å trener på 2 handed sword sånn at jeg om en stund kan gå over til swordmen å bli master der.

Etter det skal jeg ta unarmed fightning på brawler sånn at jeg kan gå over til å bli tersa kase wariorr (eller hva det het) også tenkte jeg at jeg skulle putte noen skills i medic :)

 

Men når den nye patchen kommer med jedi quest systemet skal jeg klart lage en jedi :D:w00t:

Lenke til kommentar

Du får joine MATIC da :)www.teammajestic.tk

Men når den nye patchen kommer med jedi quest systemet skal jeg klart lage en jedi :D  :w00t:

 

Bare et råd hvis du skal bli jedi:

 

Vær så anonym som mulig. Jedi er IKKE en populær profession pga at det er så mange fjortiser som er Jedi, og whiner/misbruker/er generelt n00b :thumbdown:

Skal man være jedi, får man tåle å gjemme seg for bounty huntere

 

edit: layout

Endret av orcblood
Lenke til kommentar
Du får joine MATIC da :)www.teammajestic.tk
Men når den nye patchen kommer med jedi quest systemet skal jeg klart lage en jedi :D  :w00t:

 

Bare et råd hvis du skal bli jedi:

 

Vær så anonym som mulig. Jedi er IKKE en populær profession pga at det er så mange fjortiser som er Jedi, og whiner/misbruker/er generelt n00b :thumbdown:

Skal man være jedi, får man tåle å gjemme seg for bounty huntere

 

edit: layout

Jeg har lagd post om det på forumet dere om det allerede orcblood :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...