neb Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 er det mulig? i så fall, hvordan kan jeg bytte ut de traxa som allerede ligger inne ? noen som vet? takker for savr! mvh bigben
JoeDohn Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Lurte på det samme selv, så jeg lette i mappa som hette Sndstreams (wow, for en Einstein jeg er) og fant en fil på 133 MB som het STRM_Music_UG0_MB.ast. Min teori er at hvis du klarer å dytte musikken din inn i den så har du klart det. =) Synes musikken der kan være litt slitsom innimellom, har for lengst skrudd av all fjortishopper-musikken - den gav meg frysninger.
Croyfer Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Tips: Skur av musikken ingame, og bare sett på yndlings-playlista di i winamp før du joiner spillet!
Wepz Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 (endret) Det finnes et program på nettet der du kan bytte ut musikken i underground med dine egen mp3 musikk. Husker ikke hvor man laster dette ned, men bruk google edit: Siden jeg har lite å gjøre på atm, her er en link http://www.nfscheats.com/index.php?section...egory=Utilities bla litt ned på siden, så finner du music importer. Endret 25. juli 2004 av Wepz
neb Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Skrevet 25. juli 2004 takker.. fikk det til å fungere.. veldig enkelt og brukere vennelig program!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå