Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Noen som veit hvorfor GTA 1 har 'turbo' på nye PC`r Jeg har prøvd på en 1,8 og 2,4 Ghz og alt går for fort. Trykker jeg en gang til siden så tar han nesten 360... Det er et orginalspill som funka fint på en 200 Mhz for mange år siden...
Shotgun Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 En sjelden problemstilling i disse dager. Som regel er det jo omvendt. Men tiden har kanskje løpt fra spillet? Hvis ikke du har en gammel PC å spille det på, eller du finner en patch søm løser det, så er det kanskje ikke så mye å gjøre med. Har du prøvd å søke på Google? Skal ikke forundre meg om det er en patch eller noe som fikser det.
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Har leita rund på google men har ikke finni noe enda... 'framerate lock' eller noe gjør så det ikke går så fort, men da hakker det. Noen som veit om noe? Kanskje endre noe så framerate tingen er minda hakkete?
[ReXoR] Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Er et ikke noen av F-knappene som styrer framerate lock da? Mener å huske det var F8 eller no :S
Elendil Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Meiner du grand theft auto 1, er ikkje det vedig gammalt.
the_zombie Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 søk etter et sånt program som setter ned cpu hastigheten
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 (endret) søk etter et sånt program som setter ned cpu hastigheten Kan jo sette ned i bios ( minimum 500 trur jeg ). Og ta ut dene ene RAM`en. men kommer det til å hjelpe? EDIT: Hat testa framerate lock, me da bare hakker det... Endret 24. juli 2004 av Slettet-nQdjz0
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Det gikk ikke når jeg satte FSB og RAM på 100 og slakkeste timings. 650 Mhz CPU og 4x AGP 32 MB... Prøvde å sette den i PCI mode men da starta ikke spillet. Kan det være windows XP som gjør det? jaja, kan du spille MTA 0,4 på GTA VC da... Selv om det hadde hvert morsomt med gta classic
Litraphy Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hvis du laster ned GTA 1 fra den offisielle siden (Hvor du forresten kan laste ned GTA1 gratis!) så er det en "tweaket" versjon som funker perfekt i WinXP
the_zombie Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hvis du laster ned GTA 1 fra den offisielle siden (Hvor du forresten kan laste ned GTA1 gratis!) så er det en "tweaket" versjon som funker perfekt i WinXP Ja, men det som er så kjipt med den utgaven, er at den tar 350+mb, mens warez-versjonen tar 30 mb eller noe sånt.
felzius Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hehe, litt satsing av meg på å få svar på en annen thread. - Jeg har samme problemet, bare i spill som Dead Mans Hand, Americas Army, XIII o.l. Spillet går bare ekstremt fort, og i online tilfeller lager dette ekstrem lagg, som gjør det uspillelig. Drivere? Jeg skjønner liksom bare ikke. Skulle aldri oppgradert til A64
GoldlaXiE Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Anbefaler GTA 3 Vice City.. Mye bedre grafikk og bedre gameplay!!
CAT0 Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Så koster GTA3 VC penger da Gullegutt ... Dessuten spurte han ikke om GTA3VC var bedre enn GTA1! Jeg vil også anbefale å prøve spillet i dosbox, dosbox er genialt til gamle spill
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Lasta ned DosBox nå Men hva skal jeg skrive? Spillet er installert på: "C:\Programfiler\GTA\gtawin\GRAND THEFT AUTO.EXE"
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg fikk starta spillet til hovedmenyen. Men jeg har ikke klart å ordne cd emulatoren så den virker i 'dos'. Bruker D-Fend. Noen som veit? PS: nøklene går ikke så fort rundt nå, så jeg trur programmet virka
Juleniss1 Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Hvis du laster ned GTA 1 fra den offisielle siden (Hvor du forresten kan laste ned GTA1 gratis!) så er det en "tweaket" versjon som funker perfekt i WinXP nei. Jeg lastet ned fra rockstar sine sider fordi jeg har rotet bort min orginale cd (huff). Og det gikk alt for fort til meg likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå