Gå til innhold

Feilmelding mens jeg spiller cs!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den nye updaten som har kommet. Samme skjer med meg, og mange andre. Valve feilsjekker ikke updatene før de sender dem ut :roll:

Skrevet (endret)

Vel, jeg også har plutselig bjynt å få den meldingen i dag, i likhet med MANGE andre. Av og til forsvinner plutselig et helt lag på en server ..og alle kommer inn å klager over feilmeldingen som du viser til.

Se her ..der har vi grunnen ja.

Endret av ptv-
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Spill på wazelin, der har awp/scout blitt disabla. Har ikke fått en eneste feilmelding der.

Skrevet
Spill på wazelin, der har awp/scout blitt disabla. Har ikke fått en eneste feilmelding der.

Spiller ofte på den serveren, men har ikke fått med meg at de har disabla awp/scout siden jeg ikke har spillt noe særlig etter den nye oppdateringen. Men hvorfor gidder de å fjerne de egentlig.... de er jo en del av spillet, og ja! Jeg vet at det er irriterende med horer som kun bruke awm..... men det er ikke god nok grunn til å fjerne de etter min mening.....

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Spiller ofte på den serveren, men har ikke fått med meg at de har disabla awp/scout siden jeg ikke har spillt noe særlig etter den nye oppdateringen. Men hvorfor gidder de å fjerne de egentlig.... de er jo en del av spillet, og ja! Jeg vet at det er irriterende med horer som kun bruke awm..... men det er ikke god nok grunn til å fjerne de etter min mening.....

De har fjerna den fordi at man får feilmeldinger pga awp/scout. Correct me if I'm wrong.

Skrevet

De har fjerna den fordi at man får feilmeldinger pga awp/scout. Correct me if I'm wrong.

Er nok derfor ja.

Skrevet (endret)

Jepp, der er av awp og scout. Fikk den hele tiden når jeg spilte aim_awp..

Edit: Som oftes i det jeg spectate en som skøt

Endret av Jonas
Skrevet

Hihi, allocated memmory error nå, samme greia, men ny error, denne er raskere, så jeg slipper å høre på lydene gjenta seg når det har klikka ^^

Fornøyd jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...