defzx Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Jeg skaffet meg denne cd-en i går. Noen andre som har skaffet seg denne, og eventuelt har dere noe meninger om det nye albumet til prodigy? Jeg vet musikken havner under sjageren Electronica, men hvis vi går dypere. Har ikke hørt lignende musikk før.. Det er jo ikke akuratt trance eller techno.. Føler musikken er litt sånn på kanten
EivindO Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Jeg skaffet meg denne cd-en i går. Noen andre som har skaffet seg denne, og eventuelt har dere noe meninger om det nye albumet til prodigy? Jeg vet musikken havner under sjageren Electronica, men hvis vi går dypere. Har ikke hørt lignende musikk før.. Det er jo ikke akuratt trance eller techno..Føler musikken er litt sånn på kanten acid inspirtert electronica krydret med breaks og bigbeat og tromme&bass
PoleCat Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Hvor har du skaffet den fra? Trodde ikke den kom ut før 23.august (iallefall her i landet), men mulig jeg husker feil. Uansett, gleder meg som en unge til denne, har ventet på den i maaaange år nå. Har hørt utdrag av den, og Prodigys musikk er like genial som alltid. *sjekke div. nettbutikker*
EivindO Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Hvor har du skaffet den fra? Trodde ikke den kom ut før 23.august (iallefall her i landet), men mulig jeg husker feil. Uansett, gleder meg som en unge til denne, har ventet på den i maaaange år nå. Har hørt utdrag av den, og Prodigys musikk er like genial som alltid. *sjekke div. nettbutikker* kommer ikke ut før i August, men Girls er en knakende god acid låt!
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 (endret) Samme som deg Polecat. Har alt Prodigy har gitt ut (på CD og vinyl), og har ventet på dette lenge. Albumet er veldig bra. Jeg ble litt forfjamset første gang jeg hørte på det, men det er den type album man må høre igjennom noen ganger før man skjønner hvor genialt det er. EDIT: Har også sett de 4 ganger live. En opplevelse som absolutt er verdt å få med seg. Endret 23. juli 2004 av Swag
defzx Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Skrevet 23. juli 2004 Jeg liker masse forskjellig musikk. Den cd-en var jo bra! Prodigy - Hotride, nr 5 på cd-en, deilig
ZprMario Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 (endret) Prodigy er et genialt band, husker jeg hørte mye på de før. Har ikke hørt så mye bra fra de etter The Fat Of The Land, det jeg har hørt synes jeg har vært skuffende, men må sjekke ut denne nye... Endret 24. juli 2004 av ZprMario
b-real Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Prodigy etter The Fat Of The Land har vært mildt sagt skuffende. Får håpe at Liam har lagt hode i bløt og kokt sammen på samme måte som han gjorde før.
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jepp, så et intervju med Liam der han sa at han skulle ønske at han ikke lagde "Babys got a Temper". Egentlig var det en låt Keith Flint hadde laget sammen med soloprosjektet Flint, men som de valgte å bruke. På den nye skiva er det kun Liam som står for låtproduksjonen, Keith og Maxim bidrar ikke i det hele tatt, ikke på vokal heller. Synes det var et smart trekk. EDIT: De skuffet ikke sååå mye etter Fat of the land da. Eneste de gav ut etter den var Babys got a temper. Så, det var heldigvis ikke et helt album eller noe, for det hadde vært ille. Endret 23. juli 2004 av Swag
Blåbær Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 lest at liam bruker nå reason til å lage musikken, mens resten av brangsjen bruker cubase, emagic eller sonar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Jepp. Han bruker Reason i stor grad. Litt kult, bruker det selv. :-) Han har også masse fett utstyr (har sett bilder av studioet hans), så han bruker nok litt av dette også. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå