Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Jeg har prøvd Intelli'en og synes hjulet var en eneste stor tragedie! du må scrolle 2 hakk for å oppnå samme effekt som på en annen mus (altså 1 hakk) Anyway, jeg sender inn min MX700 til reklamasjon, og hvis det ikke hjelper, tar jeg sjansen og kjøper en MX510! Jaja, jeg tar en risk, men men...man lever jo bare èn gang uansett!
SupremeX Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Ta sjansen, jeg lover at det er verdt det woohoo! Post nr 1000 gratuler meg
Hetland Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Ta sjansen, jeg lover at det er verdt det woohoo! Post nr 1000 gratuler meg gralla keep up the good work soldier
srbz Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 [iC' date=25/07/2004 : 01:43] Jeg har prøvd Intelli'en og synes hjulet var en eneste stor tragedie!du må scrolle 2 hakk for å oppnå samme effekt som på en annen mus (altså 1 hakk) Har den selv, med tråd. Hvis det er eneste ulempen, så er det bare å skru opp scrollespeeden litt. da scroller du mye lenger (hvis du setter på fullt). Selv liker jeg best å ha den på lavest... forresten. hvis vi snakker om samme intelli her, så er den trinnløs, altså uten "hakk". Det syntes jeg hørtes fælt ut, men bestemte meg for å kjøpe den likevel. Og jeg angrer ikke, for jeg merker ingen forkjell mht scrollingen... Føles ikke unaturlig på noen måte...
Malvado Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Kan faktisk være en idè å åpne musa og fjerne dritt og lort som har lagt seg mellom knappene, spesielt hvis du har hatt musa ei stund. Bruk Q-Tips og isopropanol så blir det veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå