Gå til innhold

Hvordan avbestille på Netshop.no ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal du avbestille 6800 gt ?

Til min store fortvilelse hadde de ikke kortet på lager, dvs for lite kort til tross for at det var "Ukens tilbud".

 

Sendte de nettop en mail og kjøpte Gainward kortet på Pcutstyr.no for 4100,- "bulk".

 

Overrasker meg at et nettsted som Netshop ikke har avbestilling, lette etter avbestillingsknappen i over 1 time fordi jeg var redd for å få respons som: Let bedre etter osv..

Lenke til kommentar
Aj, for et system.

 

Helt enig med deg der.... Enhver seriøs webshop burde ha et skikkelgi system, slik at kundene slippe slike tungvindte måter som dette....

Enig. Man foretrekker å klikke på en knapp framfor å skrive noe som må bli lest og tatt tak i av andre før det skjer noe. Man må starte/logge på en e-postklient og tenke ut hvordan man skal skrive det man skal si (helst på en høflig måte) og ikke minst skrive det, samt vente på svar. Kanskje er det noe galt med mailklienten/serveren i øyeblikket du skal avbestille/endre. Mye enklere, tryggere og mer behagelig med en knapp.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

God dag ^Th0mas^ og dere andre,

 

Beklageligvis har vi dessverre ingen mulighet for å slette produkter og ordre via våre nettsider pr. i dag. Nettløsningen vi benytter støtter ikke dette foreløpig, men vi venter en oppgradering om ikke så altfor lenge, og da hjelper det nok mye på mulighetene til våre kunder.

 

Viktig er det å vite at dere aldri skal være redd for å sende oss en epost med slike saker. Ønsker du å slette et produkt eller en ordre, så gjør vi det manuelt med en gang e-posten din ruller inn.

 

Håper dette besvarer innlegget :)

 

Mvh,

Andreas Skotner

Netshop

Endret av Netshop
Lenke til kommentar
Aj, for et system.

 

Helt enig med deg der.... Enhver seriøs webshop burde ha et skikkelgi system, slik at kundene slippe slike tungvindte måter som dette....

Tungvint? Erlig talt. Hvor bortskjemte har vi blitt? :)

 

Mal:

 

Jeg har lagt inn en bestilling (o.nr XXXXXX) hos dere der jeg ønsker og slette følgende varer:

Vare 1

Vare 2

osv.

 

Mvh

[navn]

 

Eller:

Jeg har lagt inn en betilling (o.nr XXXXXX) hos dere som jeg ønsker og slette

 

Mvh

[navn]

 

Copy/paste så blir det ikke riktig så slitsomt :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Nå er vi i 2014, og Netshop har fremdeles ingen mulighet for å avbestille. Telefonen deres er åpen fra 10-14.

 

Jeg bestilte ett par produkter, og de skal ha honnør for smertefri utsjekkingsprosess. Skrev inn e-postadressen min og netshop foreslo delvis sladdet kontaktinformasjon basert på tidligere kjøp, med klarna gebyrfri faktura som førstevalg. Kjapt og enkelt.

 

Men dessverre stod det ingenting om leveringstid, og deres generelle leveringsbetingelser sier "Innen rimelighets tid innenfor 30 dager", samt at leveringsbetingelsene har en del merksnodig gramatikk.

 

Kanselerte hele ordren (måtte sende e-post) og handler hos noen andre. Jeg anbefaler dustinhome.no.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Nå er vi i 2014, og Netshop har fremdeles ingen mulighet for å avbestille. Telefonen deres er åpen fra 10-14.

 

Jeg bestilte ett par produkter, og de skal ha honnør for smertefri utsjekkingsprosess. Skrev inn e-postadressen min og netshop foreslo delvis sladdet kontaktinformasjon basert på tidligere kjøp, med klarna gebyrfri faktura som førstevalg. Kjapt og enkelt.

 

Men dessverre stod det ingenting om leveringstid, og deres generelle leveringsbetingelser sier "Innen rimelighets tid innenfor 30 dager", samt at leveringsbetingelsene har en del merksnodig gramatikk.

 

Kanselerte hele ordren (måtte sende e-post) og handler hos noen andre. Jeg anbefaler dustinhome.no.

 

Ryktes at Dustinhome har problemer med likviditeten i selskapet. Jeg anbefaller komplett.no

Lenke til kommentar

Ok, fikk faktura på e-post etter noen dager.

 

Dette var bra med netshop:

- Faktisk rask levering

- Ingen fraktkostnad

- Rask kjøpsprosess

- Ingen fakturagebyr

 

Dette var ikke bra:

- Kan ikke endre status på ordre

- Rotete nettside

- De sendte to separate pakker på to produkter

- Generelle vilkår er full av skrivefeil og fremstår heller tvilsom

- Telefon åpen fra 10-14

 

Så alt i alt en bedre tjeneste enn fryktet. Vil fremdeles anbefale dustinhome.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...