Gå til innhold

trenger hjelp til å finne billig bærbar


FunC

Anbefalte innlegg

Hei, har sett litt rundt på forumet her og sett en del som skal ha seg billig student-bærbar osv. Men har ikke helt funnet det for meg. Syns alt er så dyrt.

 

Så det jeg lurer på er om dere kan komme med no anbefalinger av maskiner til under 10k. Alt over er helt uaktelt. Alt for mye annet å bruke penger på :roll: Den skal ikke brukes til spilling av noe slag. Det har jeg stasjonær til. Kun til skole arbeid, nettbruk og kanskje en film i ny og ne (dvd/divx osv, så tv-utgang er ikke no uting) Nettverksmuligheter er også ganske viktig.

 

Så håper dere kan komme med noen kloke ord :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har sett litt rundt på forumet her og sett en del som skal ha seg billig student-bærbar osv. Men har ikke helt funnet det for meg. Syns alt er så dyrt.

 

Så det jeg lurer på er om dere kan komme med no anbefalinger av maskiner til under 10k. Alt over er helt uaktelt. Alt for mye annet å bruke penger på :roll: Den skal ikke brukes til spilling av noe slag. Det har jeg stasjonær til. Kun til skole arbeid, nettbruk og kanskje en film i ny og ne (dvd/divx osv, så tv-utgang er ikke no uting) Nettverksmuligheter er også ganske viktig.

 

Så håper dere kan komme med noen kloke ord :)

Jeg er også ute etter en slik laptop. Egentlig så har den perfekte laptop vært en 12", 1GHz med 256MB ram, grei harddisk, cd-rom og rj-45-brønn. Trenger ikke mer enn det. Syns det er litt irriterende å lete rundt i alle mulige tilbud og få med 5.1 lydkort og office-pakke. Trenger ikke slikt.. i alle fall ikke til den prisen!

 

Har sett endel på bruktmarkedet, men det er jo så syykt overpriset! ..og ingen bedrifter som selger utgåtte produkter heller :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg er også ute etter en slik laptop. Egentlig så har den perfekte laptop vært en 12", 1GHz med 256MB ram, grei harddisk, cd-rom og rj-45-brønn.

Det du beskriver her er faktisk en iBook. Eneste forskjellen er at den ikke har cd-rom, men combo DVD/CD-RW. Den koster 10.490 med 20 gb harddisk. For å oppgradere harddisken til 40 gb koster det ca 400 (husker ikke i farten).

 

Du vil _garantert_ bli fornøyd om du kjøper en iBook ;)

Lenke til kommentar

For studentrabatt så tror jeg du må ringe apple og spørre, eller gå til feks www.officeline.no. Om du melder deg inn som Apple ADC (apple developer connection) for et år (1000kr) så får du 20% avslag på et kjøp fra apple.no i tillegg til å få applesnax i posten.

Lenke til kommentar
Jeg er også ute etter en slik laptop. Egentlig så har den perfekte laptop vært en 12", 1GHz med 256MB ram, grei harddisk, cd-rom og rj-45-brønn.

Det du beskriver her er faktisk en iBook. Eneste forskjellen er at den ikke har cd-rom, men combo DVD/CD-RW. Den koster 10.490 med 20 gb harddisk. For å oppgradere harddisken til 40 gb koster det ca 400 (husker ikke i farten).

 

Du vil _garantert_ bli fornøyd om du kjøper en iBook ;)

Hehe, ok :) . Får ta en liten titt nermere på den da.

 

Jeg tenkte mer på utgåtte produkter som de laptopene som ble solgt for 1år siden. Om noen hadde slike, så kan vel ikke prisen være av de verste heller.

 

Studentlommeboka kan ikke påkoste seg mer enn 5-6k :( , så jeg får bli uten en stund til om jeg ikke kommer over et røverkjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...