Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg lurte på, siden jeg har sett det i butikken ofte men aldri hørt noe snakk om det, er MGS 2 på PC verd å kjøpe??? Hvis dere lurer på om jeg liker snike-spill som bla. Splinter Cell så er svaret JA... Men det er ikke bare det jeg tenker på! Jeg tenker på bla. grafikk, fysikk, gameplay, kontroller, lengde og evt alt annet som er merkverdig med spillet, på godt å vondt...
Rampage Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 (endret) MAXIMUS EDDITUS!!!! PC???? HAR IKKE PEILING ----------------------------------- Skaff det til ps2, ikke beregnet på andre plattformer -> Men det er kort, tror ikke det gikk med så mange timene så du burde sett opp litt vansklig, glei lett gjennom på normal. Har du spilt mgs til PSone? Anbefaler å prøve normal først siden det er litt annerledes en eneren Endret 22. juli 2004 av Rampage
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 MAXIMUS EDDITUS!!!!PC???? HAR IKKE PEILING ----------------------------------- Skaff det til ps2, ikke beregnet på andre plattformer -> Men det er kort, tror ikke det gikk med så mange timene så du burde sett opp litt vansklig, glei lett gjennom på normal. Har du spilt mgs til PSone? Anbefaler å prøve normal først siden det er litt annerledes en eneren Ja, jeg spilte enern, men da var det nok litt for seint.... Holdt på å spy av grafikken! Har aldri hatt sansen for PSx jeg da... Har heller ALDRI tenkt meg å kjøpe NOEN konsoller, så jeg lurer på om det faktisk ER noen som har kjøpt det på PC?! Hvis det er et så stort spill, hvorfor har da nesten ingen kjøpt det til PC???
Rampage Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Hehe, prøvde eneren selv nå, var absolutt ikke det samme nei Grunnen er vel fordi det er generelt best på ps2?
hallyboy Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Grunn: Kanskje fordi at det tar 7gb av din hardisk... + PS2 er ment for mgs serien
Mala Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 [iC' date=22/07/2004 : 13:59] MAXIMUS EDDITUS!!!!PC???? HAR IKKE PEILING ----------------------------------- Skaff det til ps2, ikke beregnet på andre plattformer -> Men det er kort, tror ikke det gikk med så mange timene så du burde sett opp litt vansklig, glei lett gjennom på normal. Har du spilt mgs til PSone? Anbefaler å prøve normal først siden det er litt annerledes en eneren Ja, jeg spilte enern, men da var det nok litt for seint.... Holdt på å spy av grafikken! Har aldri hatt sansen for PSx jeg da... Har heller ALDRI tenkt meg å kjøpe NOEN konsoller, så jeg lurer på om det faktisk ER noen som har kjøpt det på PC?! Hvis det er et så stort spill, hvorfor har da nesten ingen kjøpt det til PC??? MGS er konge uansett om grafikken ikkje er det heilt store i dag Men spillet passer den grafikken utrlig godt, skitten og fæl MGS er det beste MGS spillet(har ikje prøvd det på GC enda), kanskje MGS 3 slår det.
Erlendz Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Nå har ikke jeg prøvd MGS 2 på pc, men jeg har også spekulert i hvordan det er. Samt hvorfor det aldri ble noen hit. Jeg har det selv på PS2 og jeg kan trykt si at det etter min mening er det beste singel player spillet jeg noen sinne har spillt. Det er rett og slettes helt fantastisk. Her om dagen prøvde jeg splinter cell 2. Det var seriøst latterlig langt under mgs spillene. Kan nesten ikke sammenlignes engang. Vurderer å investere i mgs2 til pc da. Bare for å ha
Balle Klorin Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Koster ca. 120 kr hos Play.com. Bra kjøp vil jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå