Gå til innhold

Anbefalte innlegg

OK, jeg må bare får sagt det.

Case moding er harry!

 

åhh det var gooodtt.

 

Jeg synes det er teit av to årsaker.

1. Hvem i all verden sitter å stirrer på kabinettet sitt?

2. Tenker ikke folk på at det er en grunn til at produsentene har laget kabinettet slik de har gjort?

 

Jeg veit at kabinettet mitt er bygget for å skjerme for eletro. ståling.....

 

Vifte styring ol. er jo en ting, men plexiglass og neon? Dette er jo _kun_ for at noen skal tjene penger.

 

dette er jo bare min mening, men så synes jeg der er harry å "staile" volvo 240 og da :smile:

 

ED: retta noen skriveleif

_________________

Søker data relatert jobb!

[email protected]

 

[ Denne Melding var redigert av: PIIIpower på 2002-04-24 13:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fordi vi vil ha noe å gjøre, det litt kjipt å se på ett kabinett som er helt vanlig og likt som alle andre. sist lan party jeg var på, var 1. premien på casemod 1000,-. det kan være fristene og fixe litt på kabinettet slik at man kan få noen fete premier. og dessuten., alle casemoddere tar en siste titt på kabinettet før de legger seg :smile: sexy stuff!! (kanskje ikke alle da..)

Lenke til kommentar

Hvorfor vi casemodder?

 

- For å lage kabinettet mer funksjonelt

- For å få bedre kjøling...

- Fordi vanlige kabinetter er kjedelige og grå

 

Jeg på min side har laget en kube selv, som har god kjøling, er enkelt å jobbe med, og ser ganske bra ut også...

 

Og ikke minst: Det er gøy! :smile:

Lenke til kommentar

Så sant, så sant.

 

Etter å ha fikla IDE ledninger i kasser som ikke er designet for mer en 1 HDD, eller noe sånt, ble jeg forbanna. En liten tur ut i garasjen for å finne noen treplater, så var det bare å lage en kasse der _alt_ er skrudd fast i en sideplate, som er ledda. Fra jeg åpner kassa til den er operativ igjen tar det meg ca 15 min å bytte hovedkort :smile: Er ikke det grunn god nok til å begynne å skru så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

On 2002-04-24 13:27, PIIIpower skrev:

OK, jeg må bare får sagt det.

Case moding er harry!

{/quote]

 

Er case modding i selv seg harry eller mener du at kabinetter blir harry av å casemodde? Hvis det er det første så er det da mye mer harry å trimme mopeder og biler. Dersom det er andre alternativ så kommer dette helt an på hvordan kassa blir modda. Finnes mange stilfulle casemods.

 

Quote:


1. Hvem i all verden sitter å stirrer på kabinettet sitt?


 

Jeg tipper du har tapet et eller annet sted i huset. Sitter du å stirrer i veggen du da? Ikke det nei. Selvsagt ønsker man at inventaret i huset skal være fint. Selv om man ikke stirrer på kassa så ser man den gjerne.

 

For noen uker siden solgte jeg ei kasse som var lakka med noen fisker, koraller og andre ting som er under havoverflaten. I tilleg var kassa kutta over ca 15-20 cm fra toppen og det var satt inn et akvarium der med oransj lys og noen fisker. Den kassa der blir kommentert av alle som liker PC og alle som ikke liker PC. Den ser rett og slett fin ut. Noen har planter stående på bordet, andre har kabinetter :smile:

 

Quote:


2. Tenker ikke folk på at det er en grunn til at produsentene har laget kabinettet slik de har gjort?



 

Det ville kosta produsentene en del og lagd "ferdigmodda" kasser. Noe av poenget med å modde er å få det unikt også. Strålefare som du peker på er det lite poeng i å bry seg om. Da er mobilen din 10x verre.

Lenke til kommentar

Modding er lønnsomt :smile:

tjente ca 700 spenn på min første ordentlige modd, neon i tastaturet.

Det begynner å bli lenge siden sist jeg vant noe, men du føler deg stolt når folk går forbi på et lan og blir stående og beundre burken din :grin:

 

 

Vis du syns modding er harry så er det bare å la dette forumet være da vel.

ingen som har bett deg komme hit og slenge sure kommentarer om noe du tydeligvis ikke har peiling på.

 

mvh

Oceana

Lenke til kommentar

<internet>

<harry>

<pcen_min>

<idioter>

<kropp bakrunn="lys-spygrønn">

jeg synes det er <b><i>LITT HARRY</b></i>medfolk<br>

som redigerer beskjedene sine, men fortsatt ikke<br> skjønner at html kodene ikke fungerer på her<br>

</kropp>

</idioter>

</pcen_min>

</harry>

</internet>

 

Ikke alle prøver å bare å blande seg inn i mengden.

Men du skjønner kanskje ikke at på det forumet her, så er det DU som er harry...

modder du ikke kassa di?? Det er harry.

Jeg plager ikke deg for at du digger Britney Spears og Backstreet boys...Det er bare ikke noe for meg.

"Du skal ikke gå på Boot Boys møte og snakke indisk"

-gammelt asfalt-jungelord.

Lenke til kommentar

IF "GizmoRonimo" print

void. så etter

else ville han se at jeg goto next

print "prøvde" meg på BBCode som

er no drit=TRUE

 

Quote:


On 2002-04-24 19:11, GizmoRonimo skrev:

<internet>

<harry>

<pcen_min>

<idioter>

<kropp bakrunn="lys-spygrønn">

jeg synes det er <b><i>LITT HARRY</b></i>medfolk<br>

som redigerer beskjedene sine, men fortsatt ikke<br> skjønner at html kodene ikke fungerer på her<br>

</kropp>

</idioter>

</pcen_min>

</harry>

</internet>


Ikke alle prøver å bare å blande seg inn i mengden.

Men du skjønner kanskje ikke at på det forumet her, så er det DU som er harry...

modder du ikke kassa di?? Det er harry.

Jeg plager ikke deg for at du digger Britney Spears og Backstreet boys...Det er bare ikke noe for meg.

"Du skal ikke gå på Boot Boys møte og snakke indisk"

-gammelt asfalt-jungelord.




Lenke til kommentar

ok da

Får begrunne litt mer...

 

1. neon ol.(fisker) er distraksjon bår man skal prøve å jobbe...

 

2. Skal man på død og liv ha plenty med vifter, kjøp noe som er beregnet til det... (addtronics f.eks)

 

3. Det er ikke folka som modder som er harry, det er det ferdige "verket".

 

4. Har inntrykk av at modding står høyere på prioriterings lista til enkelte enn å øke sin kompetanse innen "data"... Dette ser iaf. ut her. Kvaliteten på forumet har falt MANGE hakk siden delphi tiden, men takket være folk som hondaen mfl. så holder forumet en hvis høyde....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-24 14:57, Anders Leipsland skrev:


For noen uker siden solgte jeg ei kasse som var lakka med noen fisker, koraller og andre ting som er under havoverflaten. I tilleg var kassa kutta over ca 15-20 cm fra toppen og det var satt inn et akvarium der med oransj lys og noen fisker. Den kassa der blir kommentert av alle som liker PC og alle som ikke liker PC. Den ser rett og slett fin ut. Noen har planter stående på bordet, andre har kabinetter :smile:




 

har du bilder av denne?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 00:58, PIIIpower skrev:



4. Har inntrykk av at modding står høyere på prioriterings lista til enkelte enn å øke sin kompetanse innen "data"... Dette ser iaf. ut her. Kvaliteten på forumet har falt MANGE hakk siden delphi tiden, men takket være folk som hondaen mfl. så holder forumet en hvis høyde....



 

Kanskje det er demmers interesse å fikle å styre med kabinettet.

 

Så lenge det er velgjort så er det ikke harry. Men er det stygt så synes jeg det ikke er vits i.

 

Styling ser bra ut på en ny BMW vettu..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...