Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei ! jeg vil bare si noen ord om Harry.

Alle har ver sin hobby og en hobby kan defineres på at du faktisk kan gjøre noe annet enn å gå på skole eller jobbe. dvs fritids sysler , og bare for at en tulling kom på dette med Harry så er det vel ingen grund til å kalle en hobby for Harry ( jobber faktisk med en som heter Harry ) helt i førsten av dette Harry tullet så var det snakk om at det å dra til sverige ( svinesund ) for å handle , ja det var Harry det , men tenk litt etter !! med de prisene som er her i landet så forstår jeg godt at folk handler i severige , og det hele dreide seg om å spare penger , men jeg tror ikke du sparer så veldigt mye på å mode ei kasse eller en annen type hobby , så etter mitt syn så passer det seg ikke å kalle dette for Harry .En hobby kan vere så mangt men det hele dreier seg om den samme ting , nemmeligt å fordrive sin fritid , enten du casemoder eller sammler på frimerker. så han som synest det er Harry å spare penger kan umuligt ha det så veldigt bra med seg selv , og til deg som nevnte en hobby som blandt annet Rally sport , ettersom jeg selv har drevet med denne type sport så vet jeg med 100% sikkerhet at dette ikke er billigt Hvem er harry ? eller hva er Harry ? Når jeg tenker på Harry så ser jeg for meg en type med nedslitte ola klær og bustete hår ubarbert de siste 20 åra og sko som kommer rett i fra søppel fyllinga , en type som rett og slett gir pokker i hva andre synest og mener og om verden detter sammen,det er den harry som jeg mener er harry , helt siden den dusten gjorde alt han kunne for å få litt oppmerksomhet og som prøvde å stoppe svenske handelen ved å si at det er Harry så har dette tatt helt av og ingen vet egentlig hva harry er , så til dere som synest det er Harry med ditt og datt , prøv å stille dere det spørsmålet : hvem er Harry og hva er harry ? jeg går ikke rundt å kaller folk for Harry fordi de har en hobby , en hobby er en fritids syssel og en Harry er en stakkars j...l som har vert litt uheldig og kommet på feil sti i livet , ikke en som handler på svinesund eller moder ei kasse som hobby ,jeg vil kalle meg selv som smart hviss jeg kan spare 200 - 300 på ei 10 pakk tobakk eller annet snax

Dette er har ingenting med casemod forumet å gjøre men jeg blei en smule frustrert av å høre Harry hele tiden , når det ikke er noen som egentlig vet hva harry er eller hvor dette egentligt begynte. , alle er ute etter oppmerksomhet enten du vil eller ikke, det skjer automatisk, sist jeg var på TG så gikk jeg rundt i 2-3 timer og bare glante på de spreke kassene , og hvorfor gjorde jeg det ? jo fordi de er stilige, og for at det morsomt å se at fremdeles er folk her i verden som klarer å bruke sin kreativitet på en fornuftig måte og som gjør noe annet enn å fly gatelangs å bedrive dank. , det å bedrive dank og fly gate langs er ikke en hobby men mangel på kreativitet og evnen til å bruke hode .

ps . jeg er ikke en gammal kæll som sier dette men en helt vanlig ungdom som har lært at det finnes faktisk ting her i verden som er verd å ta vare på , og en av dem er min hobby

That`s it !!

 

-----------------------------------------------------Jeg er fullstendig enig med deg i noen ting. :grin: Men når du nevner å drive gatelangs er "harry" eller "teit" som du sier så kan det hende jeg ikke er enig med deg der. jeg mener at det er teit og "henge" på hjørnet hver dag fra man kommer hjem fra skolen til kvelden! Men når det hjelder å drekke og rølpe i helga er det fett!! Mener du at det å rølpe drekke og feste er mangel på kreativitet eller?

Lenke til kommentar

eh ! nå sa ikke jeg at det var Harry å drive gatelangs men at det ikke var en hobby :smile: og det å drekka rølpe (som du kaller det) i helgene kan jo en gang i blandt vere ok det,men det er ikke kreativitet . det er vel heller å henge ut med venner , ettersom jeg vet så bruker man ikke hode noe særligt når man drekker :smile: selv så foretreker jeg en hobby :smile: kunne skrevet masse om det der men jeg lar det være med dette, det er vel ikke så veldigt vanskeligt å forstå hva jeg mente med dette, men akk ! nå vi ikke alle like eller da lol

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-04-25 13:13, PIIIpower skrev:


tar du en titt på ant. meldinger og senere leser meldinge, vil du se at jeg ikke er ute etter oppmerksomhet, eller å irritere. Jeg irriterer meg ikke over case-modding, men synes det er harry.


Du ville vel ikke tatt å sagt ut ei plate av bagasjerommet til volvoen din og satt inn et fuglebur..eller plexiglass?? Det er greit nok med ytelses økende moddinger, men det inne befatter ikke plexi og neon, eller kald katode for den slags skyld...



 

Hmm. Nettopp dette bilstereogale driver med da. Og ja mekke syke ting bak i biler i kombinasjon med fet lyd er gøy. Selv om det er mange mange år siden sist. Du burde tatt deg en tur på hifiklubbens biltreff en gang. Så hadde du sett mye mer plexi, neon etc. enn du noensinne kommer til å se i en pc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Profeten :

Hvorfor vi casemodder?

 

- For å lage kabinettet mer funksjonelt

- For å få bedre kjøling...

- Fordi vanlige kabinetter er kjedelige og grå

 

Jeg på min side har laget en kube selv, som har god kjøling, er enkelt å jobbe med, og ser ganske bra ut også...

 

Og ikke minst: Det er gøy!

 

 

JEG VIL SE MESTERVERKET DITT!=) legg bildet ditt ut pånettet da!

Lenke til kommentar

Profeten :

Hvorfor vi casemodder?

 

- For å lage kabinettet mer funksjonelt

- For å få bedre kjøling...

- Fordi vanlige kabinetter er kjedelige og grå

 

Jeg på min side har laget en kube selv, som har god kjøling, er enkelt å jobbe med, og ser ganske bra ut også...

 

Og ikke minst: Det er gøy!

 

 

JEG VIL SE MESTERVERKET DITT!=) legg bildet ditt ut på nettet da!

Lenke til kommentar

Profeten :

Hvorfor vi casemodder?

 

- For å lage kabinettet mer funksjonelt

- For å få bedre kjøling...

- Fordi vanlige kabinetter er kjedelige og grå

 

Jeg på min side har laget en kube selv, som har god kjøling, er enkelt å jobbe med, og ser ganske bra ut også...

 

Og ikke minst: Det er gøy!

 

 

JEG VIL SE MESTERVERKET DITT!=) legg bildet ditt ut på nettet da!

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor modde cabinettene med plexi og neon? Hvorfor ha farge på det, og lys? Trenger vi farger? Trenger vi store kunstverk? Kunne ikke van Gogh, Michelangelo og da Vinch bare latt være å male? Kunne ikke alle bare latt være å gå i klær med farge? Hadde vært mer praktisk hvis alle hadde kliss like klær med navnelapper på, og kliss lik frisyre, uansett kjønn. Hvorfor maler vi hus? Alle kunne vel egentlig vært grå. Mye mer praktisk det. Alle bilmerkene kunne egentlig vært helt like, alle med matt hvit lakk... (Kunne fortsett lenge, men velger å gi meg der :wink: )

 

Alle som synes case-modding er harry, er domm :grin:

 

*Case-mods er kunst*

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 20:27, Taad skrev:

PIIIPower:

Ville du f.eks. hat en helt lik bil som alle andre uten å gjøre NOE med den???? Jeg tviler sterkt (STERKT).


 

De som kjører rundt i en 100% standard bil, og da snakker vi om en normalt gammel bil, ikke en helt ny familiebil, må være hjernedøde. Man må da gjøre den litt personlig...

Sette på feite felger, fjerne stygge pyntelister, senke bilen, sote vinduer ...

Kall meg harry, kall meg geek ... jeg koser meg hver gang noen sier no sånt. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: d_jay på 2002-06-23 19:37 ]

Lenke til kommentar

Case modding er akkurat like "harry" som bil styling. Altså ekstremt harry.

Nytter ikke si at det er hobby aldri så mye. Råning er også hobby...

Aksepter det! Nei, ikke at det er harry, men aksepter at andre mener det er harry, og kos deg med hobbyen din! :smile:

Folk som forsvarer neon-verket under bordet, som det var høyverdig kunst, har gått i fella, og har blitt provosert. Ikke bli det. Er det kunst for deg, så er det ikke noe og forsvare.

 

Provosering. Det var nok tanken til PIII power. Rart at så få har skjønt det.

For en ting klarer dere aldri: Og få et blått neonlys i kassa til og bli noe annet en harry. Så ikke prøv og få det til og være noe annet. Det blir bare dumt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 20:27, Taad skrev:

PIIIPower:

Ville du f.eks. hat en helt lik bil som alle andre uten å gjøre NOE med den???? Jeg tviler sterkt (STERKT).


 

Jeg har nettopp brukt 1/4mill på ny bil og den er så rein at du kan få mark!. Nesten helt standard, ikke reklame fra forhandler engang, eneste qle er steroen som er i samme farge som lyset i dashbordet. Felgene er de mest solgte til aktuelle modell.

 

Så jeg har ikke gjort noe med den nei...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-24 03:44, Arctic skrev:

Case modding er akkurat like "harry" som bil styling. Altså ekstremt harry.

Nytter ikke si at det er hobby aldri så mye. Råning er også hobby...

Aksepter det! Nei, ikke at det er harry, men aksepter at andre mener det er harry, og kos deg med hobbyen din! :smile:

Folk som forsvarer neon-verket under bordet, som det var høyverdig kunst, har gått i fella, og har blitt provosert. Ikke bli det. Er det kunst for deg, så er det ikke noe og forsvare.


Provosering. Det var nok tanken til PIII power. Rart at så få har skjønt det.

For en ting klarer dere aldri: Og få et blått neonlys i kassa til og bli noe annet en harry. Så ikke prøv og få det til og være noe annet. Det blir bare dumt.




 

gutten ække dum nei :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...