Xanitra Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hei.. Jeg sliter på vice. Jeg har lissom gjort alt, men det er et oppdrag jeg aldri klarer. Det er et bankran av noe slag.. "the heist" eller noe heter det. Jeg leste en plass at du ikke trengte å ta dette oppdraget for å klare spillet, men det er jo ingen andre oppdrag igjen? hjelp
ClawHammer Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Du må gjøre alle oppdragene for å klare spillet bare prøv på nytt det er ikke så vanskeli (klart spillet på 2dager )
Lautsprecher Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 "The Heist"? Var ikke det med i 3'rn? Nei, nå huska jeg feil det het "van heist" der, sorry. Hva går oppdraget ut på? (Jeg gadd aldri spille VC ferdig, hadde følelsen av at det var en exp.pack til 3'rn)
Piratpjokken Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 på det oppdraget der du skal rane en bank må du finne ut kor alle stend og skyte dei som stend i veien for deg! går IKKJE knirkefritt!! Håper du kann å køyre skikkelig på det spillet!
Xanitra Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 på det oppdraget der du skal rane en bank må du finne ut kor alle stend og skyte dei som stend i veien for deg! går IKKJE knirkefritt!! Håper du kann å køyre skikkelig på det spillet! ja fy flate som jeg kjører.. du skulle sett meg:D
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Eller du kan bruke helikopter som er mye enklere, selv om du føler at du juxer litt.
Xanitra Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 (endret) helikopter ja. Den var søren meg ikke dum. Hvor skaffer jeg evt en sånn? Endret 22. juli 2004 av Xanitra
C4STOR Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Det er ett på toppen av Politihuset. Eller så er det et helikopter på toppen av det ene hideouten du kan kjøpe. Husker ikke hva det heter
Xanitra Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Skrevet 23. juli 2004 hvordan kommer jeg meg opp på politihuset da?
Artistic.Hipster Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Det letteste er vel å bruke det som ligger i den ene hagen litt lengre oppover etter der hvor missionet begynner(beklager sugen forklaring, har ikke spillt vc på et år nå )
Xanitra Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Skrevet 23. juli 2004 oki, takk for hjelp.. blir vel litt greiere å rane den banken nå med helikopter.. håper ikke de klarer å skyte ned chopperen, før jeg kommer meg noen meter opp da.
sweetness Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 oki, takk for hjelp.. blir vel litt greiere å rane den banken nå med helikopter.. håper ikke de klarer å skyte ned chopperen, før jeg kommer meg noen meter opp da. For å komme til helikopteret må du GÅ et godt stykke. Det er vel mye enklere å ta drosjen utenfor og krysse fingrene. Har man kommet så langt så har man kjørt en del og
mr. Bjerre Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Jeg tror det heter "the job" og er det siste malibu club oppdraget. det lureste er å bare kjøre taxien eller en annen bil til pay'n'sprayen rett ved siden av
mr. Bjerre Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 oki, takk for hjelp.. blir vel litt greiere å rane den banken nå med helikopter.. håper ikke de klarer å skyte ned chopperen, før jeg kommer meg noen meter opp da. Får du Phil Cassidy inn i helikopteret da?
Xanitra Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 jeg vet da f. har ikke fått det til enda med taxi... men får vel prøve litt til da.
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Phil setter seg i 'kopteret han ja, bare pass på å skyt alle politifolk i din umiddelbare nærhet, siden helikopteret tar tid å starte. (lett å bli busted ) Ellers, kan du bare drite i Phil, fly litt rundt og sanke policebribes, og hente ham når situasjonen er blitt kjøligere
Xanitra Skrevet 7. august 2004 Forfatter Skrevet 7. august 2004 Phil setter seg i 'kopteret han ja, bare pass på å skyt alle politifolk i din umiddelbare nærhet, siden helikopteret tar tid å starte. (lett å bli busted ) Ellers, kan du bare drite i Phil, fly litt rundt og sanke policebribes, og hente ham når situasjonen er blitt kjøligere Ja, jeg tror jeg får satse på helikopteret ja. Det er lissom bare stresset med den taxien. GTA San andreas blir vel oxo konge..
ClawHammer Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Du tar lett taxien åsså kjører du den bort til payandspray åsså klarer du oppdraget(klarte det sjøl på første forsøk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå