Paulex Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Jeg skjønner ikke helt. Når jeg går inn på en internett. (mozilla og IE) så må jeg trykke kanskje 8 eller 10 ganger på enter når jeg har skrivd noe i adresselinja! Hva er det som er feil? Hvis jeg skal inn på ventrilo må jeg retrye mange ganger. Virker som internett bare funker 3 sec. av og til! Hjelp!
J0lle Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Jeg skjønner ikke helt.Når jeg går inn på en internett. (mozilla og IE) så må jeg trykke kanskje 8 eller 10 ganger på enter når jeg har skrivd noe i adresselinja! Hva er det som er feil? Hvis jeg skal inn på ventrilo må jeg retrye mange ganger. Virker som internett bare funker 3 sec. av og til! Hjelp! Hadde vært veldig greit hvis du kunne lagt ved litt mer informasjon her. F.eks: Leverandør, om du har problem med maskinen utenom dette, eller om du kanskje har nylig formatert osv. Litt lettere å svare hvis man får litt info
Paulex Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Har telenor, er ikke noe med det.Hvis dere kjenner til et virus som gjør dette er det sikkert det....
Syar-2003 Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Prøv å definer i web browseren(e) Telenors proxy server . Adress: proxy.online.no Port: 8080
Camron Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 dette har også skjedd med meg... prøv å bytt nettverkskort og sjekk om det virker bedre da...gjorde det for meg..
Paulex Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 dette har også skjedd med meg... prøv å bytt nettverkskort og sjekk om det virker bedre da...gjorde det for meg.. Har splitter nytt intergert nettverkskort. Skjønner ikke hva det kan være! Hva mente du med det du over der?
hce Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Høres ut som dns'en din ikke har det helt bra. Har du satt dine egne eller bruker du de som er anbefalt av ISPen din?
Camron Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 dette har også skjedd med meg... prøv å bytt nettverkskort og sjekk om det virker bedre da...gjorde det for meg.. Har splitter nytt intergert nettverkskort. Skjønner ikke hva det kan være! Hva mente du med det du over der? med hva da?
Paulex Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Høres ut som dns'en din ikke har det helt bra. Har du satt dine egne eller bruker du de som er anbefalt av ISPen din? dns? sry. er ikke helt inn i selve internett feltet. Pleier liksom bare å gå inn og ut. det kan jeg Hvis du forklarer hva du tror er feil? Så skal jeg sjekke det! Er frustrerende ass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå