Gå til innhold

Kjøp av fotoutstyr i Asia


Anbefalte innlegg

Noen som har noe peiling på dette? Lurte på å kjøpe meg Casio Exilim Z-40. Derfor er det jo litt interessant å vite om jeg burde kjøpe det før jeg reiser, eller om det lønner seg å kjøpe det der borte?

 

Har hørt fra flere hold at elektronikk/fotoutstyr max er 20% billigere i Thailand. Da tror jeg ikke jeg gidder, med tanke på at du kun får garanti og ikke norsk kjøpslov.

Noen som vet om dette er tilfelle?

 

Hva med Kina, det er mer interessant, hvis det kun er 20% forskjell? Jeg tenkte også på kjøp av et digitalt videokamera, av den typen du kan holde med en hånd og flippe ut skjermen til siden ala Jvc GR-DX 57, noen som har noen tips og forslag, evt kjøpt noe liknende for å gi meg et anslag om rabatt?

Endret av JZA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene i Thailand ligger på omtrent det samme som norske nettbutikker... Noen hundrelapper billigere, kanskje noe mer hvis du kjøper det rett fra en bod på et marked. Uansett ikke mye å spare. Noen modeller dukker riktignok opp litt før der nede enn i Norge.

 

Kjøp heller fra bhphotovideo.com ved dyrere kjøp, eller ved kjøp av dyrere ekstrautstyr. Kompaktkameraer lønner seg å kjøpe i Norge. Det er i allefall min erfaring.

Lenke til kommentar
Prisene i Thailand ligger på omtrent det samme som norske nettbutikker... Noen hundrelapper billigere, kanskje noe mer hvis du kjøper det rett fra en bod på et marked. Uansett ikke mye å spare. Noen modeller dukker riktignok opp litt før der nede enn i Norge.

 

Kjøp heller fra bhphotovideo.com ved dyrere kjøp, eller ved kjøp av dyrere ekstrautstyr. Kompaktkameraer lønner seg å kjøpe i Norge. Det er i allefall min erfaring.

Noen erfaring med Kina eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...