chrgilje Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hei! Jeg observerer at man i forskjellige nettbutikker om dagene kan kjøpe en rimelig DVD-spiller med støtte for DivX/Mpeg4. Komplett.no har f.eks 2 modeller (Medion MD 40814 og Eltax DV-400) som begge koster 895 kr. Kan jeg på disse spillerene brenne ut en Divx (.avi)-fil rett på en vanlig CD-plate, for deretter å avspille filmen uten å benytte PC? Hva med codecs? Og hva med Xvid? Det er sikkert så mange kloke hoder her på forumet som kan besvare dette!
Insomniac Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 man skulle jo tro det er derfor det heter divx spiller? xvid støtter mpeg4 standarden og vil spilles av, i de aller fleste tilfeller iaf.
abcosv Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har selv kjøpt en Asono DVD-spiller fra www.asono.no - har ennå ikke møtt noen problemer med den. Rask loading, veldig bra bilde, samtidig som det også er en pen dvd-spiller å se til, smale designlinjer og blått lys. Denne spilleren støtter både Divx og Xvid, samt alle de vanlige formatene. Det er også muligheter for undertekst-støtte i filmene. Firmware til spilleren oppdateres via www.asono.no med usb, som gjør at man kan holde seg oppdatert om det etterhvert kommer nye divx/xvid-drivere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå