Gå til innhold

Wich Naruto figure are you?


Shikaru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble Hinata. Men jeg misliker hele Naruto-serien. Synes den er idiotisk og kjedelig. Mainstreamdrit.

 

Og til dere som snakker nedsettende om manga og anime, så vil jeg bare si et det er latterlig å lese. Dere snakker om ting dere ikke har peiling om.

"OMG alle manga damer har store pupper og fancy hår og viser det frem til manga mennene tåplig hahaha!!"

 

Anime og manga er kunst. Så evig mye bedre enn vestlig animasjon. Det kan omhandle absolutt alt, så hver person må kunne finne en serie som passer for seg.

Lenke til kommentar
Anime og manga er kunst. Så evig mye bedre enn vestlig animasjon. Det kan omhandle absolutt alt, så hver person må kunne finne en serie som passer for seg.

Jeg synes hele mangastilen er direkte ukunstnerisk, utbrukt og kjedelig. Samt animasjonene stort sett suger, for ikke å snakke om fargene, skyggelegging og karakterene. Noe mer du ville vite?

Lenke til kommentar
Anime og manga er kunst. Så evig mye bedre enn vestlig animasjon. Det kan omhandle absolutt alt, så hver person må kunne finne en serie som passer for seg.

Jeg synes hele mangastilen er direkte ukunstnerisk, utbrukt og kjedelig. Samt animasjonene stort sett suger, for ikke å snakke om fargene, skyggelegging og karakterene. Noe mer du ville vite?

min mening > din mening

 

At du ikke liker den generelle stilen får være din sak. Alle tegnere har ikke samme stil, så det finnes veldig mye forskjellig selv om det meste har likhetstrekk. Om du synes animasjonene i TV-serier suger, har du forsøkt å se en OVA eller en film? Der er animasjonene utrolig godt gjennomarbeidet, for å ta et eksempel kan jeg nevne Miyazakis film Sen to Chihiro (Chihiro og heksene). Om character-designen er bra kommer selvfølgelig an på hvem som gjorde jobben. Jeg synes character-designen i Naruto er søppel. Skyggelegging og farger blir også bedre gjennomarbeidet i OVAer og filmer, men det kommer jo også selvfølgelig an på studioet som produserte det.

 

Jeg synes ikke du har rett til å kritisere på den måten du gjør uten å minst ha sett 5-6 serier, for da snakker du om ting du faktisk ikke har noen peiling på.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan det er med manga, men jeg kan tro det er likedan som med anime.

 

De som hater anime har enten:

1. Ikke sett anime i det hele tatt, men har fått med seg at det er en type tegnefilm.

ELLER

2. Kun sett Pokémon, og tror at alt er likedan som det.

 

Til alle som hater anime:

Se Spirited Away eller en annen Miyazaki-film, og kom med deres mening om anime etterpå.

Om dere fortsatt hater det etter det skal jeg godta deres mening, men ikke kom her og tro at all anime/manga er som Pokémon. :o

 

 

EDIT: Keito rakk visst å nevne Spirited Away før meg ja :p

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar
Jeg synes hele mangastilen er direkte ukunstnerisk, utbrukt og kjedelig. Samt animasjonene stort sett suger, for ikke å snakke om fargene, skyggelegging og karakterene. Noe mer du ville vite?

Men hva er kunst da haltan?

 

Tygg litt på den du..

 

 

og akkurat HER slutter vi med meninger av anime og de tingene.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Sorry, B|Real, bare komme med dette: :innocent:

 

Ta en titt på dette:

Er dette kunst?

 

Så ser du på dette:

Er dette kunst?

 

Svaret er ja på begge... (Selv om noen mener det motsatte, så er det fortsatt kunst. Jeg gremmes over kunsten på bankkortet. I mine øyne er ikke det kunst, men det endrer likevel ikke fakta.)

 

Btw: Broderen på 3 kom hjem med noe han hadde malt i barnehagen her om dagen. Klin likt som bankkortet mitt!

 

Edit:

sakura.gif

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...