Gå til innhold

hvordan er virussystemet til AVG+ (fjerning)


Anbefalte innlegg

i går var jeg hjem til en beskjent og hjalp han med ikke mindre enn 31 virus som lå på pc`en hans. selv trodde jeg at han ikke hadde virusprogram. dette fant jeg ut i ettertid at han allerede hadde. før jeg fant ut dette, installerte jeg AVG Free Edition til han. dette funka jo fint dette. den fant 31 virus og alt så ut til å funke fint. det stod 31 virus detected. men skjønte ikke helt fjernsystemet til AVG antivirus. han nevnte noe om at han ble kasta ut av Interneten ganske ofte (han hadde faktisk K56 modem) fikk oppdatert AVG og alt. skanna to ganger, men begge gangene så fant den de samme 31 virusene. det så allikevel ut som at alle virusene ble fjernet for når jeg fikk oppdatert Norton Corp Edition (som jeg fant ut at han hadde et par timer etter installasjon av AVG) så fant ikke norton noen ting.

da er vel virusene mest sannsynlig borte, men spørsmålet mitt er allikevel:

 

hvordan er virus systemet til AVG? rensker den maskina for virus automatisk eller er det sånn Karantene greier? jeg har mest erfaring med PC-Cillin og Norton, er bare de programmene jeg har fått virus med faktisk :p

 

så jeg lurer på om det er noen som vet noe om hvordan virus fjerninga i AVG er.

 

takk på forhånd.

 

uannsett, maskina hans er helt fin etter at jeg hjalp han å maskina er renska for virus og shit, Spyware også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...