Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 days in the jungle

Jeg burde forsåvidt skjønt at den ikke var noe, men den hørtes veldig spennende ut. Dårligste filmen jeg har sett på veldig lenge, og jeg satt stort sett og tenke "uff", "teit" osv.

Terningkast 1.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

The Sting, for andre gang. Et absolutt must-see for alle filmfans.

Skrevet
The Sting, for andre gang. Et absolutt must-see for alle filmfans.

Den filmen er veldig bra, er noen år siden jeg har sett den. Men har helt sikkert sett den en 15-20 ganger. Har kjøpt den men har ikke fått sett den ennå, snakker vel en fem seks år siden sist.

Siste sett: Batman Returns og Dawn of the Dead (2004)

Skrevet (endret)

FAME, skjønner ikke hvorfor jeg så den igjen, er jo egentlig helt uten historie(litt tøff men).

Så forsåvidt halve It om igjen.........Bib.........bib........Billyboy :p Han er så tøff i andre halvdel at det er ikke til å tro!

Endret av Icedude
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Fikk med meg Enemy of the State på NRK1. Blir til tider litt lei av Scotts regi. Dessuten irriterer det meg grenseløst at de, ved et par tastetrykk, kan re-generere et helt rom i 3D ut av et bilde fra et overvåkningskamera.

Foruten irriterende fotografi og tekniske løsninger fra h*lvete, var det en underholdende film.

Skrevet
Fikk med meg Enemy of the State på NRK1. Blir til tider litt lei av Scotts regi. Dessuten irriterer det meg grenseløst at de, ved et par tastetrykk, kan re-generere et helt rom i 3D ut av et bilde fra et overvåkningskamera.

Foruten irriterende fotografi og tekniske løsninger fra h*lvete, var det en underholdende film.

Tenkte jeg skulle svare i denne posten, men du hadde allerede sagt AKKURAT det jeg skulle si.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Enemy of the state

Og? Si gjerne hvorfor/hvorfor ikke du likte filmen.

Skrevet

exorcist the begynning

satan for en rå film:D

alle venne mine ble livredd

tilogmed meg :blush:

men slutten var litt teit :/ + stemmen til den besatte erke særlig skommel det burde de ha gjort annerledes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...