Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så the village i går og det er seriøst en av de verste filmene jeg har sett. Nesten bare dialog og ingen spenning i det hele tatt. I slutten så begynte jeg og bli svært trøtt og gledet meg til filmen var slutt

Skrevet

så underworld, falt ikke helt i smak,

hadde spesielt problemer med lyd mixingen, det føltes som jeg satt å så på en 2 timers musikkvideo.

var ikke vert de 40.- jeg brukte på å leie den

Skrevet

Pokker :wallbash: Så på kampen på tv2 og tilfeldigvis svitsjet et øyeblikk over til nrk2. Så ut som en riktig bra film som gikk der "forhandleren". men da hadde den vart en time.

Noen som har sett den filmen, er den bra?

Skrevet
Pokker :wallbash: Så på kampen på tv2 og tilfeldigvis svitsjet et øyeblikk over til nrk2. Så ut som en riktig bra film som gikk der "forhandleren". men da hadde den vart en time.

Noen som har sett den filmen, er den bra?

Har sett forhandleren et par ganger og jeg synes den er veldig bra. En av de bedre filmene som omhandler det temaet den har. Anbefaler deg å se den viss du ikke har sett den

Skrevet

Equilibrium. Synes den var skikkelig fet. Litt matrix-aktig, tøff på litt samme måten som matrix var tøff, men ikke sånn "overdyp" (det var det vel mest de to siste matrix-filmene som var, men...) Anyways, anbefaler den! :)

Skrevet

Siste filmen jeg så var vel King Arthur... Skikkelig rip-off synes jeg, tom ringenes herre etterligning. Ikke helt da, men i grove trekk.

Skrevet (endret)

Jersey Girl.

(Tar seg veldig opp etter en tam første halvtime, med et lite høydepunkt for min del etter ca. 12 minutter. Ikke en av Smiths beste.)

Behind Enemy Lines

Endret av MU26599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...