SaReX Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Noen som vet om Doom3 Kommer på CD'r eller DvD..Isåfall må jeg nok kjøpe en dvd-rom :-(
Blib Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Som Gamer.no sa, hvem bryr seg om hva det kommer på? Etter installasjon spiller det ingen rolle uansett og litt skifting av CDer er ikke store problemet.
Sjefern Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Dere har alle feil. Doom 3 kommer til å komme på floppydisker!!! Dette blir visstnok gjort for at ikke folk skal gidde å piratkopiere de samt at vi tenker tilbake på tiden da Doom 1 rulet gata Her er beviset som viser at jeg har rett i det jeg sier:
Hermans Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Hehe... Hørte om en i Tyskland som hadde fått tak i det , det var 12 cd`er Vet ikke om det er sant eller ikke jeg
Sjefern Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Man må sansynligvis kjøpe fire slike cover. Spillet skal jo passe inn sammen med de andre spillene i hylla vet du. Kan jo ikke skille seg ut for mye. Endret 16. juli 2004 av Sjefern
Thombr86 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Floppy disker i et slik cover? Hørt om komprimering
cock hammer Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Hehe... Hørte om en i Tyskland som hadde fått tak i det , det var 12 cd`er Vet ikke om det er sant eller ikke jeg det tar 3 eller 4 cd`er ifølge id softwares nylige pressemelding
Potetfar Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Noen som vet om Doom3 Kommer på CD'r eller DvD..Isåfall må jeg nok kjøpe en dvd-rom :-( DVD rom må du ha uansett, i disse dager. Hvis PCn din takler Doom III, har den ikke DVD spiller? Utrolig.
HåkonN Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Noen som vet om Doom3 Kommer på CD'r eller DvD..Isåfall må jeg nok kjøpe en dvd-rom :-( DVD rom må du ha uansett, i disse dager. Hvis PCn din takler Doom III, har den ikke DVD spiller? Utrolig. Er ikke alle som kjøper PC på Elkjøp vet du....
Uxzuigal Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Floppy disker i et slik cover? (Magic) Bag of Holding ,hehe [baldurs Gate 2]
Potetfar Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) JohnnyKnoxwille: Du mener at bare Elkjøp gir DVD-spillere? Endret 16. juli 2004 av Potetfar
stengah Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg hadde heller ikke hatt DVD-spiller hadde det ikke vært for at jeg kjøpte DVD-brenner for ikke lenge siden, men pc'en min er mer enn nok i stand til å kjøre Doom3 for det. Endret 16. juli 2004 av stengah
HåkonN Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 JohnnyKnoxwille: Du mener at bare Elkjøp gir DVD-spillere? Nei, jeg mener at hvis du bygger selv, er det ingen selvfølge at DVD-spiller er med selv om resten av PC`en er bra, slik det foregår på Elkjøp (og andre ferdig-PC`er)... Selv har jeg ikke DVD-spiller på PC`en, og har heller ikke savnet det en eneste gang. Film ser jeg av åpenbare grunner ikke på PC, og de få spillene jeg har kjøpt er på CD-ROM. Men PC`en er mer enn bra nok for å kjøre Doom III for det..
Uxzuigal Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Har ikke DVD Spiller selv heller, men det er fordi den ble ødelagt.. men har ingen behov for det heller.
SaReX Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 (endret) Noen som vet om Doom3 Kommer på CD'r eller DvD..Isåfall må jeg nok kjøpe en dvd-rom :-( DVD rom må du ha uansett, i disse dager. Hvis PCn din takler Doom III, har den ikke DVD spiller? Utrolig. Er ikke alle som kjøper PC på Elkjøp vet du.... Har nok ikke elkjøp-pc nei Har egentlig ikke sett vitsen med en dvd-rom, siden det bare er FarCry som er på dvd, og DvD filmer ser jeg på xboxen. Men kjøper nok en DVD-Brenner snart, Med tanke på spill i nærmere fremtid og backup. Pc'n min er bygd selv.. ikke ELKJØP PC. skulle vel greie fint å kjøre både Doom3 og HF2. RaidMax Cobra med Neonlys og greier VIA EpoX KT600 AMD Athlon XP3200+ Barton PowerColor Radeon 9800PRO 512MB Ram MSI 52x32x52x CD-Brenner Endret 16. juli 2004 av Sap15
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 (endret) Som Gamer.no sa, hvem bryr seg om hva det kommer på? Etter installasjon spiller det ingen rolle uansett og litt skifting av CDer er ikke store problemet. Hva ville du valgt, 1 plate eller 4 plater? Er jo en grunn (ok, flere grunner) til at spill er sluttet å komme på floppy, og jeg synes det er på tide at spill over 700 MB kommer på DVD. Endret 17. juli 2004 av Rikky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå