Gå til innhold

Chess sine priser på trynet?


Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg litt er at det ikke går an å betale over vanlig bankgiro, med f.eks. telefonnummer som KID. Det hadde vært kjekt å ha f.eks. fast overføring hver måned. (Mobyson har vel dette?) Eller hva med mulighet for AvtaleGiro med trekk av en fast sum hver gang du gikk tom?

Det er vel mulig å legge inn en fast betaling i nettbanken din til Mobyson/Talkmore osv? Du får KID nummer hos Mobyson og Talkmore... Bare å bruke riktig kontonummer og KID-nr det...? Fungerer vel akkurat som om du skulle lagt inn fast trekk til en annen konto eller noe lignende..

 

Jeg mener det skal fungere fint... :)

...men Chess har avtalegiro, og funker enda bedre... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avtalegiro + regning på e-post funker bra. Men skjønner ikke helt hvorfor de ikke like godt tilbyr "ekte" eFaktura.

 

Vi som har Chess King binder jo oss i praksis for et år fram i tid hver gang vi betaler abonnementsavgift, og da synes jeg at Chess snart burde gi King-kundene noen flere fordeler ved denne "bindingen". Slik var det jo da King ble innført og var suverent billigst også, men nå er det ikke like attraktivt lenger...

Endret av lysbryter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
' date='23/07/2004 : 20:14'] Hvilke flere fordeler er du ute etter....?

 

Ved e.faktura må du jo klikke "betal" for at den skal betales, men ved autogiro trenger du ikke gjøre en shait......

 

Hvilke flere fordeler var det da King ble innført, som ikke er der nå?

Forskjellen mellom eFaktura og Autogiro vet vi hva er. Jeg vil ha det lettvint, uten å gi fullmakt til noe som helst.

 

Hovedgrunnen til at jeg valgte King da det kom, var at det var markedets desidert billigste abonnement. Det er det ikke lenger, og da er ett års "bindingstid" selvsagt mer vanskelig å svelge.

Lenke til kommentar
' date='02/08/2004 : 23:04'] Er det noen som er mye billigere, eller er det prinsippsak fordi at de kaller seg billigst?

OBS! Det var ikke sarkasme.

Du spurte om hvilke fordeler det var da King ble innført, som ikke er der nå. Og det var det jeg svarte på.

 

Å binde seg for et år fremover er intet problem så lenge man får det suverent billigste tilbudet på markedet, men ikke like fristende når abonnementet ikke lenger er alene på topp.

 

Dette har jeg forsøkt å forklare et par ganger nå, så du skjønner nok hva jeg mener hvis du vil. ;)

Lenke til kommentar
jeg ladet nå nylig 200 kr så fikk jeg en sms at det ble ladet 195,5 kr... hva skjedde med 4,5 kr?

Hadde du sett litt på siden du brukte til å fylle på, hadde du sett at det var et gebyr på 4,50kr.

 

Ifølge Chess er dette en kostnad forbundet med tjenesten, og de ser ikke ett øre av denne summen.

Lenke til kommentar
,02/08/2004 : 23:04] Er det noen som er mye billigere, eller er det prinsippsak fordi at de kaller seg billigst?

OBS! Det var ikke sarkasme.

Du spurte om hvilke fordeler det var da King ble innført, som ikke er der nå. Og det var det jeg svarte på.

 

Å binde seg for et år fremover er intet problem så lenge man får det suverent billigste tilbudet på markedet, men ikke like fristende når abonnementet ikke lenger er alene på topp.

 

Dette har jeg forsøkt å forklare et par ganger nå, så du skjønner nok hva jeg mener hvis du vil. ;)

Da er jeg med.

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg ladet nå nylig 200 kr så fikk jeg en sms at det ble ladet 195,5 kr... hva skjedde med 4,5 kr?

Hadde du sett litt på siden du brukte til å fylle på, hadde du sett at det var et gebyr på 4,50kr.

 

Ifølge Chess er dette en kostnad forbundet med tjenesten, og de ser ikke ett øre av denne summen.

hmm, det er ikke helt riktig.

 

standard avgift er 2.50 kr ved belastning av f.eks visa.

 

så her er det 2 kr som går en viss vei.. ser ut som om en har funnet en skjult avgift allerede.

Lenke til kommentar
jeg ladet nå nylig 200 kr så fikk jeg en sms at det ble ladet 195,5 kr... hva skjedde med 4,5 kr?

Hadde du sett litt på siden du brukte til å fylle på, hadde du sett at det var et gebyr på 4,50kr.

 

Ifølge Chess er dette en kostnad forbundet med tjenesten, og de ser ikke ett øre av denne summen.

hmm, det er ikke helt riktig.

 

standard avgift er 2.50 kr ved belastning av f.eks visa.

 

så her er det 2 kr som går en viss vei.. ser ut som om en har funnet en skjult avgift allerede.

vel bruker du skandiabanken så koster deg null kr. kjipt at chess tar deg 4,5 kr per påfylling :(

Endret av obos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...