Saftis Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Fra hvilket land kommer "Hackeren" som stod bak tyveriet av kildekoden til det kommende PC-spillet Half-Life 2 ? OfFa meg, så jeg gleder meg til dette spillet. Tyskland. Spm: hvilket program (script) var forgjengeren til hlss ?
mms21 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 SAftis ikke et spørsmål for meg det der. Men stiller et likevel. For Hvilken clan/claner spiller/har spilt "ksharp" i ??
atrax Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Herre, må dere spørre disse CS-fjortis-spørsmålene om hvem som joina hvilken klan, hvor lenge han spilte der, og hva slags maskin han har? HVEM bryr seg? Er f.eks. HeatoN kul fordi han er god i CS? Gi nå f**n i å forgude andre CS-spillere, og still heller spørsmål som Veritas_ så flott beskrev: Weeee. Endlig ett spørsmål en normal CS spiller kan svare på
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Herre, må dere spørre disse CS-fjortis-spørsmålene om hvem som joina hvilken klan, hvor lenge han spilte der, og hva slags maskin han har? HVEM bryr seg? Er f.eks. HeatoN kul fordi han er god i CS?Gi nå f**n i å forgude andre CS-spillere, og still heller spørsmål som Veritas_ så flott beskrev: Weeee. Endlig ett spørsmål en normal CS spiller kan svare på Ja, HeatoN er kul fordi han er god i cs.
brillan Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 (endret) *borte* Endret 19. juli 2004 av eXploid
Apoc_ Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Ja, HeatoN er kul fordi han er god i cs. Nei det er han overhode ikke! Det er så Überfjortiss å forgude vanlige folk fordi de er gode i et dataspill! De som har gode cs-spillere som forbilder har problemer. Get a life sier bare jeg.
Juleniss1 Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 SAftis ikke et spørsmål for meg det der. Men stiller et likevel. For Hvilken clan/claner spiller/har spilt "ksharp" i ?? så var det det med å følge reglene da
danilovic Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hvorfor kan jeg ikke like HeatoN, fordi han er god i cs? Hvorfor kan jeg like Ronaldo fordi han er god i foppal? Edit: Christiano Ronaldo that is. Endret 20. juli 2004 av sosohal
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Ja, HeatoN er kul fordi han er god i cs. Nei det er han overhode ikke! Det er så Überfjortiss å forgude vanlige folk fordi de er gode i et dataspill! De som har gode cs-spillere som forbilder har problemer. Get a life sier bare jeg. Haha, blir jo akkurat det samme ovenfor en idrett. Viss man har en god fotballspiller som et idol så er man überfjortiss? Fotballspillere er like vanlige folk som folk som er gode i et dataspill.
Katalysator Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hvorfor kan jeg ikke like HeatoN, fordi han er god i cs? Hvorfor kan jeg like Ronaldo fordi han er god i foppal? Edit: Christiano Ronaldo that is. Fordi det blir litt sånn fjortisfakter. Neste spørsmål: Du har 6500$. Har du nok til AWP og Deagle med ett magasin til hver? Svaret må bevises med regnestykke. Endret 20. juli 2004 av Katalysator
danilovic Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Fordi det blir litt sånn fjortisfakter. Hvorfor det?
Ol'H Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 og forgude en kar som sitter svett foran en pc hele tiden er vel litt søkt...
Newt32 Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hvorfor kan jeg ikke like HeatoN, fordi han er god i cs? Hvorfor kan jeg like Ronaldo fordi han er god i foppal? Edit: Christiano Ronaldo that is. Fordi det blir litt sånn fjortisfakter. Neste spørsmål: Du har 6500$. Har du nok til AWP og Deagle med ett magasin til hver? Svaret må bevises med regnestykke. Ja, fordi en awp koster 4750$, ett klipp 125$, og en Deagle koster 650$ med et klipp 30$. AWP Med ett klipp-4875$ + Dealge med ett klipp-680$ = 5555$ Og 6500$ - 5555$ = 945$ Spm: Hva heter byen som spilles i Half-Life 2 ?
atrax Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) Hvorfor kan jeg ikke like HeatoN, fordi han er god i cs? Hvorfor kan jeg like Ronaldo fordi han er god i foppal? Edit: Christiano Ronaldo that is. Ingen har vel sagt at du ikke kan like. Men åpenlyst å forgude gutter som spiller seg til verdensmestere i CS fremfor å skaffe seg en utdannelse, DET syns jeg er lavmål. <retorisk> Tenk deg om, den tiden de bruker til spilling, hvor tar de den fra egentlig? Har du noensinne hørt om (pro-) CS-spillere som er skolelys? (No offense, selvfølgelig, til de som måtte føle seg krenket.) Hva kan CS-kunnskaper brukes til etter at 'karrieren' er over? </retorisk> Ikke misforstå! CS er gøy, men ikke gjør det til en livsstil! Fordi det blir litt sånn fjortisfakter. Hvorfor det? Hvorfor må du spørre? Fordi du sitter så dypt inngrodd i CS/fjortis-miljøet at du ikke klarer å forstå annen tankegang enn den på ditt eget nivå? On topic: Byen som handlingen i HL2 utspiller seg i, heter City 17 og skal være østeuropeisk. Nytt spørsmål: Half-Life singleplayer: Hvor mange steder kan G-Man observeres før Gordon kommer til Xen? Edit: Oppdagte en nattlig skrivefeil. Endret 21. juli 2004 av atrax
eQunix Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hvilket script brukte man i beta 7 for og forlenge penisen Endret 21. juli 2004 av eQunix
brillan Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hva kan CS-kunnskaper brukes til etter at 'karrieren' er over? Vel, han kan bruke de pengene han har tjent til å bygge seg en gangske så soilid kariere spør du meg. Hvorfor må du spørre? Fordi du sitter så dypt inngrodd i CS/fjortis-miljøet at du ikke klarer å forstå annen tankegang enn den på ditt eget nivå? Jeg er kanske så sikker på at han spør for han vil ha et fornuftig svar fra deg, noe du ikke kan gi. Endret 21. juli 2004 av eXploid
danilovic Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hadde først tenkt å ikke gidde å svare, for ikke å ødelegge, men siden tråden ikke kommer noen vei uansett, så hvorfor ikke. Ingen har vel sagt at du ikke kan like. Men åpenlyst å forgude gutter som spiller seg til verdensmestere i CS fremfor å skaffe seg en utdannelse, DET syns jeg er lavmål. Og når jeg forgudet HeatoN eller en annen CS-spiller? Hvem sier at topp CS-spillere ikke kan få se utdannelse? Se bare på bsl, som studerer psykologi på NTNU, mens han spillerESWC-kvalik med Team AMD Gamer. Og jeg har møtt på mer "folkelike" ikke så pro, men likevel rimelig godt skilled, spillere som virker veldig så opplyste. MESED er et godt eksempel på det. I tillegg til mange av folka i DBD. CS-spillere er ikke dumme. Hva kan CS-kunnskaper brukes til etter at 'karrieren' er over? Tja, hva kan du bruke dine 3MX-skills til når du er 40? Eller nynorsken din? Eller alt du lærte om Imperialismen? Hvorfor må du spørre? Fordi du sitter så dypt inngrodd i CS/fjortis-miljøet at du ikke klarer å forstå annen tankegang enn den på ditt eget nivå? Fordi jeg ikke ser noen sammenheng mellom såkalte "fjortisfakter" og å ha en CS-spiller som forbilde. Er det ikke naturlig å ha en som forbilde i en gren en selv er interessert i? Ville det ikke vært naturlig for bsl å interessere seg for Freud? Lurer kanskje på om det er du som er så inngrodd i ditt anti-CS-miljø at du ikke kan forstå mer "seriøse" CS-folk. Og btw, siden når var det et fjortis-miljø? Siden du starta å spille pub? =========================0 Prøver å slenge inn et spørsmål for å få i gang sakene igjen da. Hvem møtes i bronsjefinalen og finalen i NESL Sommercup?
atrax Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 (endret) Uff, det er fåfengt å diskutere med ignorante. Men jeg prøver likevel: Hvorfor fjortisfaktor? Fordi svært mange av de som spiller CS nettopp er i fjortisalderen, og naturlig nok drar de inn fjortisoppførsel inn i CS-miljøet. CS-spillere trenger ikke være fjortisser, men mange er det. Det var feil av meg å skære alle over én kam. Vel, han kan bruke de pengene han har tjent til å bygge seg en gangske så soilid kariere spør du meg. Jepp, penger er det eneste som trengs for å bygge seg en karriere. Jeg har ikke påstått at CS-spillere trenger å være dumme. Jeg kjenner også gode spillere som ikke er uopplyste. Men å være opplyst er ikke det samme som å være skolelys. For å si det slik: CS-spillere kommer aldri til å utgjøre toppene i samfunnet! Ang. bsl sitt psykologistudium ved NTNU (regner med at det er bachelorstudiet): Dette er et åpent studium, dvs. at alle som har generell studiekompetanse uansett karakterer og konkurransepoeng, kan studere det. Så å dra det frem som argument for at en god spiller som bsl er skoleflink, er bare tull. Tja, hva kan du bruke dine 3MX-skills til når du er 40? Eller nynorsken din? Eller alt du lærte om Imperialismen? Hvis du faktisk mente disse tre spørsmålene seriøst, så sier jo det sitt. Jeg har altså problemer med å gjøre meg forstått overfor deg. For at du skal forstå argumentene mine, må jeg jo senke meg til ditt nivå ... Men men, jeg skal ikke plage dere mer. Unnskyld at jeg prøvde å vri tråden mot dem som liker CS, men ikke lever for det. Endret 21. juli 2004 av atrax
brillan Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 (endret) Vel, han kan bruke de pengene han har tjent til å bygge seg en gangske så soilid kariere spør du meg. Jepp, penger er det eneste som trengs for å bygge seg en karriere. Har jeg sakt det? Du kommer ikke langt her i verden uten penger. Når går vi ikke mere off-topic. Endret 21. juli 2004 av eXploid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå