Gå til innhold

Europa tur -04 - Interrail :-)


ThoooR

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Nå strax skal jeg og en kompis hoppe på toget i Narvik, med Europa for våre føtter :cool:

Kanskje skulle vi ha planlagt litt mer... muligens sjekka litt rundt omkring... men d har blitt med tanken.

Derfor spør jeg nå dere, alle dere verdensvante søppelbrukere har sikkert noen gode råd å gi til oss på veien :D

 

Ps. d eneste vi har diskutert er at vi ønsker å reise i land hvor diverse ting (les alkohyler) er billige...

 

 

Ja bare kom med dem! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe Oslo -> Strømstad er vell kanskje litt for kort, dessuten virker ikke Interrailbiletten i Norge! :tease:

 

Uansett ser at dere nevner Tsjekkia og Praha og slike plasser, er d helt trygt å ferdes borte i øst-Europa? Man har hørt så mange rare historier og slikt vettu....

 

Kanskje noen som har erfaringer ?

 

:wee:

Lenke til kommentar
Hehe Oslo -> Strømstad er vell kanskje litt for kort, dessuten virker ikke Interrailbiletten i Norge! :tease:

 

Uansett ser at dere nevner Tsjekkia og Praha og slike plasser, er d helt trygt å ferdes borte i øst-Europa? Man har hørt så mange rare historier og slikt vettu....

 

Kanskje noen som har erfaringer ?

 

:wee:

Virket trygt da jeg var der :)

 

Utenom at jeg så en mann som sto rett med en parkeringsplass, og plutselig kom det en mann i en bil kjørende kjempefort imot ham. Han klarte å slippe unna da :)

Dette var i Plzen, eller Pilsen som det er på norsk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...